Strategie Zarządzania Sprzedażą B2B i B2C

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki wdrożeniu skutecznej strategii zarządzania kontaktem z klientem?

📅 27 Lipca 2021 🕰️ Godz. 10:00

Agenda:

  • Jaki jest klient 2021 i czego oczekuje?
  • Typowe problemy i wyzwania Dyrektora Sprzedaży
  • Źródła potencjalnych klientów – czy 11 to dużo?
  • Modele walidacji leadów i zamykania sprzedaży
  • Rola Call Center w nowoczesnej organizacji sprzedażowej

Dla kogo?:

  • Właściciele firm, CEO, Dyrektorzy Zarządzający
  • Managerowie Biur Obsługi Klienta, Contact Center
  • Managerowie działu Serwisu, Support, Reklamacji
  • Managerowie Sprzedaży, Marketingu

Korzyści?

Webinar przewidziany dla Managerów, Liderów, Właścicieli biznesu, którzy chcą poprawić wyniki sprzedaży B2C lub B2B. Podczas spotkania dowiesz jak skutecznie wykorzystywać narzędzia call center w celu pozyskania oraz konwersji obecnych i potencjalnych Klientów.

Bezpłatna rejestracja:

Prowadzący: 

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu 

Ekspert ds. projektów strategicznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach oraz w sektorze publicznym. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami min. w branżach finanse, retail, automotive, e-commerce, logistyka.