Webinary i spotkania biznesowe dla Firm
Zapraszamy na cykl specjalistycznych warsztatów skierowanych
do osób zarządzających firmami, działami sprzedaży,
obsługi klienta, serwisu, windykacji, marketingu.
12
Sierpnia
Strategie Zarządzania Sprzedażą B2B i B2C
Strategie Zarządzania Sprzedażą B2B i B2C Jak zwiększyć sprzedaż dzięki wdrożeniu skutecznej strategii zarządzania kontaktem z klientem?
Bezpłatna Rejestracja
18
Sierpnia
Strategie Zarządzania Nowoczesną Obsługą Klienta
Strategie Zarządzania Nowoczesną Obsługą Klienta Organizacja, zarządzanie i optymalizacja procesów nowoczesnego Biura Obsługi Klienta
Bezpłatna Rejestracja
25
Sierpnia
Strategie zarządzania kontaktami w CRM
Strategie zarządzania kontaktami w CRM Jak poprawić sprzedaż i jakość obsługi Klienta dzięki śledzeniu połączeń w systemach CRM?
Bezpłatna Rejestracja
26
Sierpnia
Świadome hotelarstwo i prawdziwą gościnność tworzy się na fundamentach nowoczesnych systemów
Dowiedz się jak pozyskać 85% dofinansowania na funkcjonalne rozwiązania
Bezpłatna Rejestracja
31
Sierpnia
Rola Call Center w Nowoczesnej Organizacji
Rola Call Center w Nowoczesnej Organizacji Wykorzystanie działu Telemarketingu w generowaniu sprzedaży B2C i B2B
Bezpłatna Rejestracja