Wirtualna centrala telefoniczna obsługuje wszystkie połączenia telefoniczne w firmie, z możliwością transferów i przekierowań, konfiguracji numerów, IVR, funkcją fax2mail, voip, voip pbx przyjaznym panelem zarządzania, możliwością nagrywania rozmów i zaawansowanym raportowaniem. Fax2mail umożliwia odebranie faksu za pomocą podanego adresu email, a Private Branch Exchange (w skrócie PBX) pozwala na utworzenie wewnętrznej sieci telefonicznej w danym przedsiębiorstwie.Dzięki wprowadzeniu wirtualnej centrali zapewniasz firmie oszczędności – nie musisz inwestować w zakup, utrzymanie i modernizację infrastruktury oraz ponosić wysokich opłat telekomunikacyjnych.
Oferowana przez nas centralka telefoniczna posiada wiele przydatnych funkcji, m in. raportowania (generowanie billingów, statystyk i raportów) czy też możliwość tworzenia wielu IVR. Centrala VoiP to najlepszy sposób na podniesienie jakości obsługi klienta. W ten sposób możesz rozbudować lub też zmodernizować pracę w swojej firmie. Nasza wirtualna centrala zapewni Twojej firmie oszczędności – nie musisz inwestować w zakup, utrzymanie i modernizację infrastruktury oraz ponosić wysokich opłat telekomunikacyjnych.
Najedź kursorem na wybrany element i poznaj jego działanie
Przekierowania połączeń do dowolnej lokalizacji, transfery połączeń do innego użytkownika bądź poza wirtualną centralę telefoniczną, przejmowanie połączenia dzwoniącego na telefon, przy którym nikogo nie ma (ang. direct call pickup), funkcja “nie przeszkadzać”, wysyłka i odbiór faksów drogą elektroniczną, darmowe połączenia wewnątrz organizacji i w sieci operatora Focus Telecom Polska, współpraca z dowolnymi urządzeniami pracującymi w standardzie SIP.
Łatwy w konfiguracji, wielopoziomowy i pełni definiowalny przez użytkownika system z możliwościami: wyboru ścieżki przejścia przez osobę dzwoniącą, autoryzacji, przekierowania przy przepełnieniu oraz w zależności od daty i godziny (np. dni świąteczne), odtwarzania zapowiedzi, definiowania operacji w przypadku błędnego wyboru opcji przez rozmówcę, ustawienia poczty głosowej, ustawienia muzyki odtwarzanej w trakcie oczekiwania na połączenie (ang. MOH).
Przyjazny dla użytkownika panel www do zarządzania usługą, definiowanie kont użytkowników z różnymi poziomami dostępu do danych, możliwość podłączenia modułu sekretarskiego i śledzenia, czy ktoś rozmawia, czy linia jest wolna (ang. BLF – busy lamp field), autokonfiguracja dla różnych modeli telefonów (z opcją automatycznego wgrywania książek telefonicznych), możliwość nagrywania i archiwizowania rozmów.
Połączenie telefoniczne na wspólny numer jest sygnalizowane następnie bądź w aparatach wszystkich członków grupy, bądź w aparacie wybranym według określonej strategii (losowa, liniowa, karuzelowa).
Generowanie billingów, statystyk i raportów, import/eksport danych (np. import książek telefonicznych, eksport billingów).
Wirtualna Centrala Focus Telecom to nowoczesny i wielofunkcyjny system telekomunikacyjny oparty na usłudze chmurowej, który obsługuje wszystkie połączenia telefoniczne w firmie. Dzięki wirtualizacji zapewnia firmie znaczne oszczędności. Decydując się na wdrożenie wirtualnej centralki nie musisz inwestować w zakup, utrzymanie i modernizację infrastruktury oraz ponosić wysokich opłat telekomunikacyjnych. Wszystkie te koszty pozostają po stronie usługodawcy.
...130