Bezpłatny Webinar

Skuteczna komunikacja z klientem w procesie zakupu oraz obsługi zamówień

Automatyzacja i integracja kluczem do zwiększenia przychodów w sklepie internetowym i sieci sklepów stacjonarnych

📅 14.06.2023r. godz. 11:00-12:00

Agenda:

Współcześnie skuteczna komunikacja z klientem jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu, zarówno online jak i stacjonarnego. Jednym z najważniejszych aspektów w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami jest umiejętność automatyzacji i integracji procesów biznesowych. Dzięki temu, sklepy internetowe oraz sieci sklepów stacjonarnych mogą wzmocnić swoją pozycję na rynku, zwiększyć zyski oraz poprawić satysfakcję klientów

1.     Standardy i trendy w obsłudze klienta w sklepie internetowym i stacjonarnym.

2.     Jak skutecznie zarządzać zgłoszeniami swoich klientów.

3.     Jak osiągnąć wzrost średniej wartość koszyka i ilości zamówień dzięki automatyzacji komunikacji wychodzącej

4.     Jak zintegrować informacje z wielu kanałów komunikacji w celu zapewnienia szybkiego dostępu do wiedzy o klientach w jednym miejscu.

5.     Jak ograniczyć koszty i skrócić jednostkowy czas obsługi wykorzystując automatyzacje.

6.     Jak popełniać mniej błędów i tracić mniej czasu dzięki standaryzacji procesów.

7.     Jak zapewnić jednolite środowisko komunikacyjne dla sklepu internetowego i sieci sklepów stacjonarnych.
8.     Terminowa obsługa reklamacji i zgłoszeń – dobre praktyki.

9.     Wzorcowe modele wdrożenia obsługi klienta dla sklepu internetowego

Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Prowadzący:

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiortwach oraz sektorze publicznym. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami w branżach finanse, retail, automotive, ecommerce, logistyka.

Gość Specjalny:

Włodzimierz Sumiński – Product Manager
Ekspert ds. rozwoju produktów i platform wspierających działania sprzedażowe, marketingowe i obsługowe. Z powodzeniem wdrożył na rynek wiele produktów spełniających oczekiwania wielu klientów. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu platform informatycznych, z uwzględnieniem wymogów security by design oraz privacy by design.