Focus Telecom > Webinar > Trendy w nowoczesnej obsłudze

Trendy w nowoczesnej obsłudze

Świat po pandemii oczami Klienta

🎥 Nagranie (31min)

Agenda:

Klient 2.0 – jaki jest dzisiejszy Klient?
Kto zyskał, a kto stracił po Covid?
Customer experience – czym jest i dlaczego warto o to dbać?
Dlaczego warto inwestować w obsługę Klienta?

Dlaczego warto?

Oczekiwania klientów rosną, a zatem także nasze biznesowe przyzwyczajenia powinny ulegać zmianom. Każda firma chcąca liczyć się na konkurencyjnym rynku musi dopasować się do dynamicznej transformacji, jakiej ulegają branże w ostatnim czasie. Gra ceną nie wystarczy w pandemicznej rzeczywistości, w jakiej funkcjonujemy od dłuższego czasu. Obejrzyj webinar i dowiedz się, dlaczego to doskonała obsługa klienta będzie tym, co wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji i sprawi, że klienci wybiorą właśnie Twoje produkty czy usługi.

Prowadzący: 

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu 

Ekspert ds. projektów strategicznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach oraz w sektorze publicznym. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami min. w branżach finanse, retail, automotive, e-commerce, logistyka.