Focus Telecom > Webinar > Obsługa klientów e-sklepu – czy robisz to dobrze?
Focus Telecom > Webinar > Obsługa klientów e-sklepu – czy robisz to dobrze?
Jak zorganizować obsługę klienta e-sklepu żeby nie była kosztem tylko dźwignią sprzedaży
🎥 Nagranie (52min)
Agenda:
Jak zmienia się rynek e-handlu?
Jakie zachowania klientów musisz uwzględnić organizując pracę e-sklepu?
Jak szybko i niedrogo rozwiązywać problemy klientów na wielu platformach sprzedażowych – własny e-Sklep/ Allegro/ Amazon?
Jak zapanować nad wzrastającą liczbą zgłoszeń w wielu kanałach kontaktu – formularz www/ email/ telefon/ Facebook?
Jakie narzędzia automatyzacji warto wziąć pod uwagę?
Dlaczego warto?
W ostatnim czasie e-handel uległ transformacji, która na zawsze zmieniła jego oblicze. Podczas webinaru dowiesz się jak zmierzyć się ze skutkami tych przemian i przekuć je w sukces Twojego biznesu, a także jakie narzędzia najskuteczniej pomogą Ci to zrobić.
Prowadzący:
Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. projektów strategicznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach oraz w sektorze publicznym. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami min. w branżach finanse, retail, automotive, e-commerce, logistyka.