Focus Telecom > Webinar

Koncepcja BDC w salonie samochodowym.
Skuteczna komunikacja z klientem drogą do zwiększenia sprzedaży.

📅 30.03.2023r. godz. 11:00-12:00

Agenda:

Dowiedz się, jak efektywna organizacja BDC pomoże poprawić komunikację z klientem i zaktywizować sprzedaż w salonie samochodowym.

  • Trendy w komunikacji. Co powinieneś wiedzieć o swoich Klientach?
  • Kluczowe zmiany rynkowe 2020-24 i ich wpływ pracę z Klientami.
  • Czym jest BDC i jakie są jego podstawowe zadania i procesy.
  • Więcej zadań niż pracowników BDC? Wzorcowe scenariusze rozwoju zespołu.
  • 5 błędów przy uruchamianiu BDC, których staraj się unikać
  • Baza Klientów – największy skarb Dealera?
  • Automatyzacja procesów kluczem do budowania relacji.
  • Harmonogram Webinarów w 2023r.

Obsługa klientów e-sklepu – czy robisz to dobrze?

W ostatnim czasie e-handel uległ transformacji, która na zawsze zmieniła jego oblicze. Dowiedz się jak zmierzyć się ze skutkami tych przemian i przekuć je w sukces Twojego biznesu, a także jakie narzędzia najskuteczniej pomogą Ci to zrobić.

Bezpieczne Call Center w Chmurze
.

Poznaj dzisiejsze zagrożenia dla bezpieczeństwa danych firmy oraz sposoby walki z nimi.
.
.
.
.

Trendy w nowoczesnej obsłudze
.

Poznaj trendy, standardy i narzędzia do nowoczesnej obsługi klienta i dowiedz się jak poprawić Twoje relacje z klientami
.
.
.