29 Maja 2018

Warszawa, ul. Ostrobramska 101a, piętro 5

godz 9:00-12:00

Na spotkaniu będziemy dyskutowali na poniższe tematy:

Jak zmniejszyć średni czas oczekiwania na połączenia telefoniczne?

Jak sprawić, żeby odbieralność połączeń wzrosła do 99%?

Automatyczne oddzwanianie do klienta – nie trać kontaktu z klientem, wzmacniaj relację.

Wiele kanałów komunikacji – daj klientowi komfort wyboru, jak może się z Tobą skontaktować.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Prowadzący

Łukasz Piętka

Łukasz Piętka
Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   

Zgłoś swoje uczestnictwo!

Ilość miejsc ograniczona

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU
Przewodnik RODO
Pobierz eBook