Zobacz video
Zamów demo

10 listopada 2017

Focus Telecom Polska

ul. Ostrobramska 101a, Warszawa, godz 9:00-12:00

Pacjenci mają problem z umówieniem wizyt?

Nie przychodzą i blokują terminy?

Twoje placówki nie przekazują sobie informacji?

Przyjdź i zobacz, w jaki sposób nowoczesne narzędzia do zarządzania komunikacją zapewnią Ci:

– Wzrost  zysków i zwiększenie liczby wizyt dzięki wielokanałowemu umawianiu pacjentów,

Zmniejszenie kosztów “pustych gabinetów” (minimalizacja liczby niewykorzystanych wizyt),

– Sprawna wymiana informacji wewnątrz firmy pomiędzy jej placówkami,

Wyprzedzenie konkurencji poprzez lepszą obsługę pacjenta.

Dla kogo?

Zapraszamy do dyskusji o nowych technologiach w placówkach medycznych dyrektorów placówek, osoby odpowiedzialne za usprawnienie procesów rejestracji pacjentów, osoby odpowiedzialne za przepływ informacji o pacjentach, lekarzach i dostępności usług pomiędzy placówkami.

Poznaj rozwiązania, które ułatwiają zamawianie wizyt:

  •      kilka kanałów komunikacji (telefon, mail, formularz www i SMS) menu głosowe (ang. IVR),

  •      kolejkowanie połączeń telefonicznych,

  •      kolejki przelewowe – gdy czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy niż zakładano, połączenia są       kierowane do innych działów, do określonych osób,

  •     mechanizm utrzymania relacji, czyli w wypadku stałych pacjentów – identyfikacja osoby dzwoniącej i automatyczne przekazanie jej połączenia do rejestratora, z którym ostatnio rozmawiała (o ile jest dostępny).

        “Aplikacja firmy Focus Telecom pozwoliła nam dostosować ilość i godziny pracy konsultantów do ilości połączeń od pacjentów.  Na bieżąco możemy monitorować aktualną sytuację i ilość połączeń oczekujących, a każdy konsultant może  online śledzić swoje parametry skuteczności  i efektywności. Wykorzystanie jednej aplikacji do obsługi połączeń, maili oraz smsów pozwala na zachowanie spójnych standardów jakości obsługi pacjenta. Każdy konsultant ma pełny dostęp do wszystkich informacji o pacjencie – bez względu na to kto i w jaki sposób wcześniej się z nim kontaktował”

Dyrektor placówki medycznej z Wrocławia, klient Focus Telecom

O Śniadaniu w chmurze

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęconych zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów, oraz analizie konkretnych przypadków.

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   
Author Picture

"Największą wartością spotkania jest prezentacja praktycznych rozwiązań w postaci studiów przypadku. Uczestnicy dowiadują się, jak stosować innowacyjne rozwiązania, aby istotnie poprawić efektywność i obniżyć koszty."

Joanna Kmak, Polski Związek Windykacji   
Author Picture

"Aromatyczna kawa i swobodna atmosfera to świetna okazja na nawiązanie czy zacieśnienie znajomości biznesowych, można przy tym przedyskutować sposób i efekty wdrażania nowych technologii w firmie, wszelkie pułapki i warte wykorzystania okazje."

Maciej Sztompke, Sekretariat Warszawa PL   
Author Picture

"Formuła tego spotkania jest dla nas bardzo trafiona. Jako Związek Firm Pożyczkowych cieszymy się, że mamy takiego partnera jak Focus Telecom jako dostawcę oprogramowania ułatwiającego pracę firmom pożyczkowym."

Martyna Dlugoszewska, Związek Firm Pożyczkowych   
sniadania_2017

Prelegent

Tomasz Paprocki

Dyrektor sprzedaży

Zgłoś swój udział w wydarzeniu

Śniadania w chmurze przeznaczone są dla firm. Zapraszamy maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU