Zobacz video
Zamów demo

 13 Grudnia 2017

Focus Telecom

ul. Ostrobramska 101 a (V piętro), Warszawa

godz. 09:00-12:00

Dostosowanie narządzi i zasad do zmieniających się generacji pracowników i przedsiębiorstw.

Rozwiązanie problemów z komunikacją w obrębie organizacji.

Synergia w zarządzaniu procesami i kontaktami

Przyjdź i zobacz, w jaki sposób nowoczesne narzędzia do zarządzania komunikacją zapewnią Ci:

Wzrost zysków dzięki zintegrowanej komunikacji ze wszystkich kanałów,

Uniknięcie prowadzenia nieskutecznych działań,

Dotarcie do większej ilości klientów i dłużników,

Zmniejszenie kosztów obsługi i komunikacji w firmie,

Sprawną wymianę informacji wewnątrz firmy,

Automatyzację i koordynację pracy działu obsługi,

Wyprzedzenie konkurencji poprzez lepszą obsługę klienta.

Dla kogo?

Zapraszamy na spotkanie Managerów Działu Call/Contact Center i osoby z zarządu firm zajmujących się obsługą bieżącą pożyczek oraz windykacji.

Partnerem spotkania, który będzie prowadził część prelekcji jest business partner firma BAKK – dostawca rozwiązań do zarządzania wierzytelnościami oraz procesem odzysku

Author Picture

"Aromatyczna kawa i swobodna atmosfera to świetna okazja na nawiązanie czy zacieśnienie znajomości biznesowych, można przy tym przedyskutować sposób i efekty wdrażania nowych technologii w firmie, wszelkie pułapki i warte wykorzystania okazje."

Maciej Sztompke, Sekretariat Warszawa PL   

Poznaj rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie biznesu:

  • Kilka kanałów komunikacji (telefon, mail, formularz www, SMS i fax) menu głosowe (ang. IVR),
  • Kolejkowanie połączeń wg umiejętności lub efektywności sprzedaży konsultanta,
  • Redukcja nieskutecznych połączeń,
  • Mechanizm utrzymania relacji, czyli w wypadku stałych klientów – identyfikacja osoby dzwoniącej i automatyczne przekazanie jej połączenia do konsultanta, z którym ostatnio rozmawiała (o ile jest dostępny).
Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   

Mapa dojazdu:

O Śniadaniu w chmurze

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęconych zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów, oraz analizie konkretnych przypadków.

Author Picture

"Formuła tego spotkania jest dla nas bardzo trafiona. Jako Związek Firm Pożyczkowych cieszymy się, że mamy takiego partnera jak Focus Telecom jako dostawcę oprogramowania ułatwiającego pracę firmom pożyczkowym."

Martyna Dlugoszewska, Związek Firm Pożyczkowych   
sniadania_2017
Author Picture

"Największą wartością spotkania jest prezentacja praktycznych rozwiązań w postaci studiów przypadku. Uczestnicy dowiadują się, jak stosować innowacyjne rozwiązania, aby istotnie poprawić efektywność i obniżyć koszty."

Joanna Kmak, Polski Związek Windykacji   

Zgłoś swój udział w wydarzeniu

Śniadania w chmurze przeznaczone są dla firm. Zapraszamy maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

Prowadzący

Tomek Snopek

Executive Director of International Sales

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU