19 Kwietnia 2018

Park Hotel Diament Katowice

ul. Wita Stwosza 37, 40-042 Katowice

godz 9:00-12:00

Odpowiemy na pytania:

Jak generować i efektywnie wykorzystywać szanse sprzedażowe?

Jak poprawić dodzwanialność klientów do salonu samochodowego?

Jak badać satysfakcje klientów z obsługi serwisowej?

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Prowadzący

Jacek Piątkowski - Dyrektor Sprzedaży usług Komunikacji Grupowej

Tomasz Paprocki
Dyrektor sprzedaży

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   

Zgłoś swoje uczestnictwo!

Ilość miejsc ograniczona

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO