Zobacz video
Zamów demo

23 listopada 2017

Focus Telecom Polska

ul. Ostrobramska 101a, Warszawa, piętro V

godz 9:00-12:00

Popraw dodzwanialność klientów do salonu sprzedaży

Badaj satysfakcje klientów z obsługi serwisowej

Generuj i efektywnie wykorzystuj leady sprzedażowe

Partnerem spotkania jest firma Dicoria Group  posiadającą gruntowne doświadczenie w dziedzinie biznesowych rozwiązań dla organizacji dealerskich, zbudowana przez ponad dwadzieścia lat w branży.

Author Picture

"Największą wartością spotkania jest prezentacja praktycznych rozwiązań w postaci studiów przypadku. Uczestnicy dowiadują się, jak stosować innowacyjne rozwiązania, aby istotnie poprawić efektywność i obniżyć koszty."

Joanna Kmak, Polski Związek Windykacji   

Dla kogo?

Zapraszamy do dyskusji o nowych technologiach w salonach samochodowych dyrektorów, właścicieli, osoby odpowiedzialne za sprzedaż i obsługę klienta.

O Śniadaniu w chmurze

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęconych zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów, oraz analizie konkretnych przypadków.

MAPA DOJAZDU

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   
sniadania_2017

Zgłoś swoje uczestnictwo!

Ilość miejsc ograniczona

close-link
Pobierz eBook
close-link