14 Marca 2018

Warszawa, ul. Ostrobramska 101a, piętro 5

godz 09:00-12:00

Odpowiemy na pytania:

Jak zapewnić wielokanałowy kontakt i obsługę?

Jak odbierać wszystkie połączenia na recepcji?

Jak pozyskiwać rezerwacje ze strony www?

Poznaj Case Study:

Hotel Bania case study - Logo hotelu

Skrócenie czasu przyjęcia rezerwacji

Wzrost liczby rezerwacji

Wzrost wydajności pracowników recepcji

Pozyskanie 20-30 dodatkowych telefonów od gości strony internetowej dziennie

„Widząc wzrost zainteresowania turystów Białką, zawczasu wybraliśmy system dopasowany do naszych potrzeb. Dzięki temu możemy się skupić na rozwoju Hotelu zamiast martwić o przepustowość rezerwacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi opiekunami z Focus Telecom Polska – poza bieżącym wsparciem otrzymujemy propozycje nowych rozwiązań, jak na przykład SiteCall, który dziennie generuje nam kilkadziesiąt dodatkowych kontaktów z Gośćmi.”

Karol Pilch / Kierownik działu rezerwacji / Hotel Bania Thermal & Ski

Mapa dojazdu:

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęconych zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów, oraz analizie konkretnych przypadków.

Prowadzący

Jacek Piątkowski - Dyrektor Sprzedaży usług Komunikacji Grupowej

Jacek Piątkowski
Dyrektor sprzedaży systemów komunikacji grupowej

Zgłoś swój udział w wydarzeniu

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU