Zobacz video
Zamów demo

Zobacz jak możesz usprawnić

obsługę swojego biura podróży

Focus Telecom Polska

ul. Ostrobramska 101a, Warszawa, V piętro

24.08.2017, godz 9:00 – 12:00

Nie trać żadnego klienta – reaguj natychmiast na wszystkie zapytania

Utrzymuj stały kontakt z klientami – poczują się bezpiecznie wiedząc, że zawsze mogą liczyć na pomoc

Znaj dokładne preferencje wyjazdowe Twoich klientów i na tej podstawie buduj spersonalizowaną, skuteczną sprzedaż

Zintegruj komunikację z narzędziami marketing automation i rozmawiaj z klientami tak, jak oni tego oczekują

Zgłoś bezpłatny udział

Zobacz jak

możesz usprawnić

obsługę swojego

biura podróży

Focus Telecom Polska

ul. Ostrobramska 101a, Warszawa

V piętro

24.08.2017 r

godz 9:00 – 12:00

Nie trać żadnego klienta – reaguj natychmiast na wszystkie zapytania

Utrzymuj stały kontakt z klientami – poczują się bezpiecznie wiedząc, że zawsze mogą liczyć na pomoc

Znaj dokładne preferencje wyjazdowe Twoich klientów i na tej podstawie buduj spersonalizowaną, skuteczną sprzedaż

Zintegruj komunikację z narzędziami marketing automation i rozmawiaj z klientami tak, jak oni tego oczekują

Zgłoś bezpłatny udział

Przyjdź i przekonaj się, w jaki sposób:

  • Reagować natychmiastowo na każde zapytanie klienta przez telefon, email, czy formularz ze strony www
  • Personalizować obsługę i dopasować ofertę do preferencji klienta na podstawie historii jego podróży
  • Kontaktować się w mniej niż pół minuty
  • Badać satysfakcję klientów

Dla kogo?

Zapraszamy do dyskusji o nowych technologiach w biurach podróży i szeroko pojętej turystyce właścicieli, osoby odpowiedzialne za sprzedaż i obsługę klienta.

O Śniadaniu w chmurze

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęconych zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów, oraz analizie konkretnych przypadków.

MAPA DOJAZDU

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   
Author Picture

"Największą wartością spotkania jest prezentacja praktycznych rozwiązań w postaci studiów przypadku. Uczestnicy dowiadują się, jak stosować innowacyjne rozwiązania, aby istotnie poprawić efektywność i obniżyć koszty."

Joanna Kmak, Polski Związek Windykacji   
Author Picture

"Aromatyczna kawa i swobodna atmosfera to świetna okazja na nawiązanie czy zacieśnienie znajomości biznesowych, można przy tym przedyskutować sposób i efekty wdrażania nowych technologii w firmie, wszelkie pułapki i warte wykorzystania okazje."

Maciej Sztompke, Sekretariat Warszawa PL   
Author Picture

"Formuła tego spotkania jest dla nas bardzo trafiona. Jako Związek Firm Pożyczkowych cieszymy się, że mamy takiego partnera jak Focus Telecom jako dostawcę oprogramowania ułatwiającego pracę firmom pożyczkowym."

Martyna Dlugoszewska, Związek Firm Pożyczkowych   
sniadania_2017

Zgłoś swój udział w wydarzeniu:

Prowadzący

 

Tomasz Paprocki

Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej