Zobacz video
Zamów demo

PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY EFEKTYWNOŚĆ WINDYKACJI

Zwiększaj skuteczność docierania do dłużników.
Obniżaj koszty oraz czas procesów windykacji.

Zrzut kranu przedstawiający panel Focus Contact Center

PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY EFEKTYWNOŚĆ WINDYKACJI

Zwiększaj skuteczność docierania do dłużników.
Obniżaj koszty oraz czas procesów windykacji.

Zrzut kranu przedstawiający panel Focus Contact Center

Zwiększ skuteczność dotarcia do dłużników

Focus Contact Center jako program do windykacji uniemożliwia dłużnikom identyfikację połączeń od windykatora oraz samoczynnie odfiltrowuje połączenia na numery nieaktywne oraz poczty głosowe. System usprawnia wysyłkę perswazyjnych e-maili oraz SMSów – często będących pierwszym krokiem w nawiązaniu kontaktu oraz rozpoczęciu negocjacji.

Zwiększ skuteczność dotarcia do dłużników

Focus Contact Center jako program do windykacji uniemożliwia dłużnikom identyfikację połączeń od windykatora oraz samoczynnie odfiltrowuje połączenia na numery nieaktywne oraz poczty głosowe. System usprawnia wysyłkę perswazyjnych e-maili oraz SMSów – często będących pierwszym krokiem w nawiązaniu kontaktu oraz rozpoczęciu negocjacji.

Zwiększ skuteczność negocjacji z dłużnikami

Focus Contact Center gromadzi w jednym miejscu niezbędne informacje o dłużniku oraz historię kontaktów. Dzięki automatycznej identyfikacji numeru telefonu dłużnika, system wyświetla te dane osobie odbierającej połączenia. Dodatkowo rejestracja nagrań rozmów z dłużnikami, stanowi świetny materiał do szkoleń pracowników oraz staje się punktem odniesienia w wypadku sporów.

Zwiększ skuteczność negocjacji z dłużnikami

Focus Contact Center gromadzi w jednym miejscu niezbędne informacje o dłużniku oraz historię kontaktów. Dzięki automatycznej identyfikacji numeru telefonu dłużnika, system wyświetla te dane osobie odbierającej połączenia. Dodatkowo rejestracja nagrań rozmów z dłużnikami, stanowi świetny materiał do szkoleń pracowników oraz staje się punktem odniesienia w wypadku sporów.

Obniż koszty windykacji

Focus Contact Center umożliwia automatyzację działań. Pozwala to zaoszczędzić do 60% czasu – zwykle właśnie tyle tracą windykatorzy na wyszukiwanie numerów telefonów dłużników, ich wybieranie, czekanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne.

Obniż koszty windykacji

Focus Contact Center umożliwia automatyzację działań. Pozwala to zaoszczędzić do 60% czasu – zwykle właśnie tyle tracą windykatorzy na wyszukiwanie numerów telefonów dłużników, ich wybieranie, czekanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne.

Zarządzaj zespołem windykacyjnym

Focus Contact Center ułatwia zarządzanie pracownikami dzięki możliwości stałego monitoringu skuteczności i wydajności pracy. Jakie są dzienne i tygodniowe wyniki działań windykacyjnych? Z iloma dłużnikami udało się skontaktować? Ile spraw udało się zamknąć? Którzy windykatorzy mają niższe efekty i wymagają dodatkowych szkoleń? – te i inne informacje są stale dostępne panelu.

Zarządzaj zespołem windykacyjnym

Focus Contact Center ułatwia zarządzanie pracownikami dzięki możliwości stałego monitoringu skuteczności i wydajności pracy. Jakie są dzienne i tygodniowe wyniki działań windykacyjnych? Z iloma dłużnikami udało się skontaktować? Ile spraw udało się zamknąć? Którzy windykatorzy mają niższe efekty i wymagają dodatkowych szkoleń? – te i inne informacje są stale dostępne panelu.

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU