PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY EFEKTYWNOŚĆ WINDYKACJI

Zwiększaj skuteczność docierania do dłużników.
Obniżaj koszty oraz czas procesów windykacji.

Zwiększ skuteczność dotarcia do dłużników

Focus Contact Center jako program do windykacji uniemożliwia dłużnikom identyfikację połączeń od windykatora oraz samoczynnie odfiltrowuje połączenia na numery nieaktywne oraz poczty głosowe. System usprawnia wysyłkę perswazyjnych e-maili oraz SMSów – często będących pierwszym krokiem w nawiązaniu kontaktu oraz rozpoczęciu negocjacji.

Zwiększ skuteczność negocjacji z dłużnikami

Focus Contact Center gromadzi w jednym miejscu niezbędne informacje o dłużniku oraz historię kontaktów. Dzięki automatycznej identyfikacji numeru telefonu dłużnika, system wyświetla te dane osobie odbierającej połączenia. Dodatkowo rejestracja nagrań rozmów z dłużnikami, stanowi świetny materiał do szkoleń pracowników oraz staje się punktem odniesienia w wypadku sporów.

Obniż koszty windykacji

Focus Contact Center umożliwia automatyzację działań. Pozwala to zaoszczędzić do 60% czasu – zwykle właśnie tyle tracą windykatorzy na wyszukiwanie numerów telefonów dłużników, ich wybieranie, czekanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne.

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Zarządzaj zespołem windykacyjnym

Focus Contact Center ułatwia zarządzanie pracownikami dzięki możliwości stałego monitoringu skuteczności i wydajności pracy. Jakie są dzienne i tygodniowe wyniki działań windykacyjnych? Z iloma dłużnikami udało się skontaktować? Ile spraw udało się zamknąć? Którzy windykatorzy mają niższe efekty i wymagają dodatkowych szkoleń? – te i inne informacje są stale dostępne panelu.