PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY SPRZEDAŻ POŻYCZEK

Natychmiastowa obsługa zapytań od potencjalnych pożyczkobiorców. Infolinia „bez korków”. Skuteczna i optymalna kosztowo telesprzedaż pożyczek.

Pozwól klientom dodzwonić się do Ciebie

Czy wiesz, ilu potencjalnym pożyczkobiorcom nie udaje się codziennie dodzwonić do Twojej firmy? Czy wiesz, ile przychodów tracisz w ten sposób w ciągu tygodnia, miesiąca i roku?

Dzięki odpowiedniej konfiguracji infolinii, średni czas oczekiwania na połączenie wyniesie nie więcej niż kilka sekund. A jeśli klient zrezygnuje z połączenia jeszcze szybciej? System sam automatycznie oddzwoni do niego.

Efekty korzystania z systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Automatic Machine Detection (AMD)
  • Archiwizacja połączeń oraz maili
  • Raportowanie

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Prowadź skuteczną telesprzedaż

Przepis na efektywną telesprzedaż jest prosty:
sensowna baza + dobry skrypt + automatyzacja wszystkich działań, których nie musi realizować człowiek.
Program do pożyczek Focus Contact Center umożliwia łatwą konstrukcję skryptu przy użyciu skryptera oraz analizę efektywności i doskonalenie skryptu. Dzięki automatyzacji, konsultanci poświęcają czas wyłącznie na rozmowy z potencjalnymi pożyczkobiorcami. Nie tracą go na oczekiwanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne. Focus miniCRM ułatwia zarządzanie bazą kontaktów i zapewnia konsultantom łatwy dostęp do wszystkich zebranych informacji.

Personalizuj komunikację

Czego oczekuje klient, który drugi raz chce wziąć pożyczkę w Twojej firmie?Indywidualnego podejścia („Panie Grzegorzu”, „Pani Krystyno”), znajomości przez konsultanta jego danych, wiedzy o jego wcześniejszych kontaktach z firmą, a najlepiej obsługi przez tę samą osobę.

I jest to bardzo łatwe, gdy działy sprzedaży i obsługi wykorzystują platformę Focus Contact Center przy komunikacji z klientami.

Wdrożenie focus contact center w firmie pożyczkowej

Collection Link to firma zajmująca się sprzedażą pożyczek krótkoterminowych i ratalnych.  Wraz ze wzrostem grona klientów, firma zaczęła doświadczać „klęski urodzaju” – nie była w stanie sprawnie obsługiwać zapytań i w efekcie traciła potencjalnych pożyczkobiorców. Jednocześnie dużym obciążeniem stawały się wysokie koszty pracy telemarketerów, których skuteczność nie była zadowalająca.