Oprogramowanie dla Turystyki

Prosty sposób na usprawnienie obsługi klientów biur podróży i hoteli. Wyprzedź konkurencję!
Nieustanny kontakt z klientem i szybkość odpowiedzi to priorytety w branży turystycznej.
Całą komunikację, potwierdzenie czy odwołanie rezerwacji można bardzo łatwo usprawnić wykorzystując nasz program dla hoteli i biur podróży.

Program dla biur podróży, który pilnuje oddzwonień zamiast Ciebie

Czy wiesz ilu klientów tracą dziennie biura podróży dzwoniąc do nich o nieodpowiednich porach? Na pewno z naszą platformą się tego nie dowiesz, ponieważ to system zadba o to, który pracownik i o której godzinie zadzwoni do klienta. Ponad to zapamiętuje się historia całej obsługi, typ problemu i ewentualne rozwiązanie, a także z którą osobą klient rozmawiał już wcześniej.

Najważniejsze funkcje systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Predictive Dialing
  • Automatic Machine Detection (AMD)
  • HLR
  • Raportowanie

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Skrypter pomoże w prowadzeniu rozmowy z klientem i argumentowaniu

Klienci lubią zadawać mnóstwo pytań, a pracownikom czasami brakuje dobrych argumentów lub nie mają pod ręką informacji o danym kliencie, np. z kim rozmawiał, z czego już skorzystał, jaki problem chciał rozwiązań.

Z pomocą przyjdzie skrypter, który nie tylko pomoże prowadzić rozmowę i dobierać najlepsze argumenty, lecz również zbierze najnowsze dane o kliencie i doda je do tych informacji, które już istnieją.

Sprawnie obsłużony klient to zadowolony klient, który pozostawi w sieci pozytywną opinię

Większość klientów biur podróży poszukuje opinii w Internecie, dotyczy to również samych hoteli. Jeśli ich obsługa oraz rozwiązanie problemu będą sprawne i możliwie szybkie, na pewno pozostawią pozytywny wpis na temat Twojej firmy. W ten sposób pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz lojalność wśród tych, którzy już skorzystali z usług.