Nie tra─ç klient├│w w swoim serwisie samochodowym przez nieodebrane po┼é─ůczenia

Je┼Ťli klient nie dodzwoni si─Ö do Twojego serwisu, prawdopodobnie zadzwoni do innego i od razu um├│wi si─Ö na wizyt─Ö. Nie douszczaj do takiej sytuacji i nie tra─ç klient├│w!

oprogramowanie dla warsztatu samochodowego

Nie tra─ç klient├│w w swoim serwisie samochodowym przez nieodebrane po┼é─ůczenia

oprogramowanie dla warsztatu samochodowego

Je┼Ťli klient nie dodzwoni si─Ö do Twojego serwisu, prawdopodobnie zadzwoni do innego i od razu um├│wi si─Ö na wizyt─Ö. Nie douszczaj do takiej sytuacji i nie tra─ç klient├│w!

Sta─ç Ci─Ö na tracenie klient├│w?

Je┼Ťli prowadzisz serwis samochodowy, dobrze wiesz, jak dla Twoich klient├│w wa┼╝ny jest czas. Zamiast pr├│bowa─ç dodzwoni─ç si─Ö na ci─ůgle zaj─Öty numer, wielu klient├│w zadzwoni do innego warsztatu i tam um├│wi wizyt─Ö.

Mo┼╝esz temu zapobiec dzi─Öki wykorzystaniu platformy od Focus Telecom. Podczas gdy Ty b─Ödziesz rozmawia─ç z wyj─ůtkowo dociekliwym klientem, kto┼Ť inny wcale nie musi odk┼éada─ç s┼éuchawki. Wystarczy, ┼╝e skorzystasz z funkcjonalno┼Ťci podnosz─ůcych dodzwanialno┼Ť─ç.

naprawa samochodu

Sta─ç Ci─Ö na tracenie klient├│w?

Je┼Ťli prowadzisz serwis samochodowy, dobrze wiesz, jak dla Twoich klient├│w wa┼╝ny jest czas. Zamiast pr├│bowa─ç dodzwoni─ç si─Ö na ci─ůgle zaj─Öty numer, wielu klient├│w zadzwoni do innego warsztatu i tam um├│wi wizyt─Ö.

Mo┼╝esz temu zapobiec dzi─Öki wykorzystaniu platformy od Focus Telecom. Podczas gdy Ty b─Ödziesz rozmawia─ç z wyj─ůtkowo dociekliwym klientem, kto┼Ť inny wcale nie musi odk┼éada─ç s┼éuchawki. Wystarczy, ┼╝e skorzystasz z funkcjonalno┼Ťci podnosz─ůcych dodzwanialno┼Ť─ç.

pracownicy warsztatu samochodowego
  • Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie ju┼╝ straconych klient├│w, korzystaj─ůc z automatycznych oddzwonie┼ä do os├│b, kt├│re roz┼é─ůczy┼éy si─Ö zanim zosta┼éo nawi─ůzane po┼é─ůczenie.
  • Kolejki przelewowe – sprawdzaj─ů si─Ö sytuacjach, gdy wi─Öksza ilo┼Ť─ç os├│b dzwoni w tym samym momencie. Gdy klienci czekaj─ů zbyt d┼éugo, przekierujesz po┼é─ůczenie do odpowiednio przeszkolonych pracownik├│w. Ponadto dzwoni─ůcy zostan─ů poinformowani, kt├│re miejsce w kolejce zajmuj─ů.
  • System zapowiedzi g┼éosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej mo┼╝esz pozostawi─ç komunikat, kt├│ry ods┼éucha ka┼╝dy dzwoni─ůcy, b─ůd┼║ mo┼╝esz wprowadzi─ç funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoni─ůcy za pomoc─ů klawiszy telefonu b─Öd─ů zaznacza─ç poszczeg├│lne opcje, co pozwoli przekierowa─ç bezpo┼Ťrednio do odpowiedniego fachowca – szczeg├│lnie przydatne dla firm, w kt├│rych jest wi─Öcej pracownik├│w).
  • Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie ju┼╝ straconych klient├│w, korzystaj─ůc z automatycznych oddzwonie┼ä do os├│b, kt├│re roz┼é─ůczy┼éy si─Ö zanim zosta┼éo nawi─ůzane po┼é─ůczenie.
  • Kolejki przelewowe – sprawdzaj─ů si─Ö sytuacjach, gdy wi─Öksza ilo┼Ť─ç os├│b dzwoni w tym samym momencie. Gdy klienci czekaj─ů zbyt d┼éugo, przekierujesz po┼é─ůczenie do odpowiednio przeszkolonych pracownik├│w. Ponadto dzwoni─ůcy zostan─ů poinformowani, kt├│re miejsce w kolejce zajmuj─ů.
  • System zapowiedzi g┼éosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej mo┼╝esz pozostawi─ç komunikat, kt├│ry ods┼éucha ka┼╝dy dzwoni─ůcy, b─ůd┼║ mo┼╝esz wprowadzi─ç funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoni─ůcy za pomoc─ů klawiszy telefonu b─Öd─ů zaznacza─ç poszczeg├│lne opcje, co pozwoli przekierowa─ç bezpo┼Ťrednio do odpowiedniego fachowca – szczeg├│lnie przydatne dla firm, w kt├│rych jest wi─Öcej pracownik├│w).

Monitoruj informacje o poprzednich naprawach i wykorzystuj je

Wyobra┼║ sobie, ┼╝e masz w system, w kt├│rym znajduj─ů si─Ö informacje o ka┼╝dym Twoim kliencie – co i kiedy wymienia┼é oraz jaki ma model samochodu. Tak─ů wiedz─Ö mo┼╝na bardzo ┼éatwo prze┼éo┼╝y─ç na pieni─ůdze – wystarczy zamieni─ç j─ů na okre┼Ťlenie tego, jakiej wymiany mog─ů potrzebowa─ç aktualnie i przedstawi─ç im swoja ofert─Ö (dok┼éadnie w tym czasie, w kt├│rym b─Öd─ů tego potrzebowa─ç).

program dla serwis├│w samochodowych

Monitoruj informacje o poprzednich naprawach i wykorzystuj je

Wyobra┼║ sobie, ┼╝e masz w system, w kt├│rym znajduj─ů si─Ö informacje o ka┼╝dym Twoim kliencie – co i kiedy wymienia┼é oraz jaki ma model samochodu. Tak─ů wiedz─Ö mo┼╝na bardzo ┼éatwo prze┼éo┼╝y─ç na pieni─ůdze – wystarczy zamieni─ç j─ů na okre┼Ťlenie tego, jakiej wymiany mog─ů potrzebowa─ç aktualnie i przedstawi─ç im swoja ofert─Ö (dok┼éadnie w tym czasie, w kt├│rym b─Öd─ů tego potrzebowa─ç).

warsztat samochodowy - naprawa

Utw├│rz jedno centrum bazy danych

System od Focus Telecom mo┼╝na bardzo ┼éatwo po┼é─ůczy─ç z w┼éasnym systemem CRM. Wszystkie wa┼╝ne informacje mog─ů od teraz w jednym miejscu – dane o klientach, daty ostatnich kontakt├│w z nimi, kalendarz oraz dost─Öpno┼Ť─ç serwisant├│w i wiele wi─Öcej.

Utw├│rz jedno centrum bazy danych

System od Focus Telecom mo┼╝na bardzo ┼éatwo po┼é─ůczy─ç z w┼éasnym systemem CRM. Wszystkie wa┼╝ne informacje mog─ů od teraz w jednym miejscu – dane o klientach, daty ostatnich kontakt├│w z nimi, kalendarz oraz dost─Öpno┼Ť─ç serwisant├│w i wiele wi─Öcej.

System od Focus Telecom zapewnia r├│wnie┼╝

Polski support

Maksymaln─ů dost─Öpno┼Ť─ç us┼éugi*

*niedostepno┼Ť─ç jedynie przez 3 minuty/rok

Wszystko w jednym narz─Ödziu

Nie potrzebujesz kilku centrali, administrator├│w czy um├│w z innymi dostawcami

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzeda┼╝y Korporacyjnej

Pytania?

12453