Chat with us, powered by LiveChat

Oprogramowanie ułatwiające obsługę salonów meblowych

Łatwe zarządzanie sprzedażą, reklamacjami, ułatwienie procesów logistycznych, łatwa komunikacja między oddziałami Twojego salonu meblowego. Sprawdź zastosowanie w swojej firmie!

Nie trać już żadnego połączenia

Do salonów meblarskich dzwoni się w różnych sprawach – od pytań o produkt, przez szczegóły reklamacji, po zamówienia, sprawdzanie stanu magazynu, a nawet by zapytać, w jakich godzinach salon jest otwarty.

Jeśli kilku klientów dzwoni jednocześnie, blokuje możliwość połączenia pozostałym. Z pomocą przychodzi wówczas kolejkowanie połączeń – funkcja, która ustala priorytetowość połączeń, a także informuje klienta o zajmowanym przez niego miejscu w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania na połączenie. Przekierowuje też rozmówcę od razu do odpowiedniej osoby.

W jaki sposób Twój salon meblarski skorzysta na naszym systemie?

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Skrócone numery telefonu wewnątrz firmy
  • Archiwizacja połączeń oraz maili
  • Raportowanie

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Uproszczony proces składania i weryfikacji zamówień, reklamacji

Jeśli prowadzisz salon meblowy to na pewno dobrze wiesz, jak dużym problemem są błędne zamówienia. Zamiast narażać się na duże koszty (pakowanie, transport) oraz niezadowolenie klienta, wykorzystaj funkcje naszego systemu.

Funkcja IVR to rozwiązanie pozwalające przeprowadzić interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję wykorzystać na różne sposoby: zarówno do składania nowych zamówień, zgłaszania reklamacji, jak również do wszelkich zmian w zamówieniach czy miejscach dostawy – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybór kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci mogą zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie, a także poczekać na połączenie z osobą zajmującą się reklamacjami. Automatyzacja obsługi oraz program do reklamacji to szybkość i wygoda.