📅 22.06.2023r. godz. 11:00-12:00
Agenda:
Skuteczna obsługa klienta jest niezbędna dla każdej organizacji, niezależnie od branży czy wielkości. Wzrost konkurencji oraz rosnące wymagania klientów sprawiają, że przedsiębiorstwa muszą oferować coraz to lepszą jakość obsługi, aby przyciągać i zatrzymywać klientów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w tym zakresie jest stosowanie odpowiednich KPI (wskaźników kluczowych efektów) oraz standardów efektywnej obsługi klienta.
1. Zmiana oczekiwać obsługowych – trendy i oczekiwania, które powinieneś uwzględnić w codziennej pracy.
2. Dlaczego warto mierzyć wskaźniki w procesie obsługi klientów?
3. Analiza danych w procesie podejmowania decyzji.
4. Podstawowe wskaźniki KPI i ich znaczenie – sprawdź czy je znasz.
5. 5 typowych błędów w monitorowaniu KPI – jak im zapobiegać.
6. Wpływ standardów na wydajność pracy i poziom satysfakcji Klientów
Prowadzący:
Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiortwach oraz sektorze publicznym. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami w branżach finanse, retail, automotive, ecommerce, logistyka.