Zobacz video
Zamów demo
Klienci używający Focus Contact Center

KLIENCI

KLIENCI

Klienci

Zaufało nam już ponad 2 tys. firm, którym pomagamy na co dzień zwiększać sprzedaż, sprawnie obsługiwać klientów i efektywnie zarządzać pracownikami. Wśród naszych klientów są przedsiębiorstwa różnych branż, zarówno duże korporacje, firmy średniej wielkości, jak i małe rodzinne biznesy.
Obsługujemy firmy z Polski i z zagranicy.
Przeczytaj, co mówią o nas nasi klienci i przekonaj się, że warto z nami współpracować!

Referencje

Aareal Bank

Usługi telekonferencji oraz wsparcie techniczne są świadczone przez Focus Telecom Sp.z.o.o profesjonalnie i szybko. Funkcjonalność platformy do telekonferencji dostępna za pośrednictwem internetu jest kompleksowa i stale rozszerza
Michał Sternicki
General Manager Poland,
Aareal Bank

Panattoni Europe

Od początku współpracy firma Focus Telecom Polska Sp.z.o.o wyróżnia się elastycznością podejścia do Klienta, jasnymi zasadami współpracy, bezawaryjnością świadczonych usług oraz szybką i sprawną obsługą użytkowników usług.
Adam Mielnik
Administration Manager,
Panattoni

Kazgodd

Wysokie wymagania postawione przez spółkę Kazgod zostały w pełni zaspokojone przez Focus Telecom Polska Sp. Z.o.o., co pozwoliło na znaczne oszczędności w sektorze telekomunikacji stacjonarnej a także wpłynęło na poprawę jakości obsługi klientów spółki.
Mieczysław Wiśniewski
Kierownik Administracji,
Kazgod

Provident

Zaletą usług dostarczanych przez Focus – Telecom Polska Sp.z.o.o. jest ich niezawodność oraz stale poszerzany zakres dostępnych funkcjonalności.
Bartłomiej Wiśniewski
Kierownik Działu Floty Samochodowej i Telekomunikacji

V4C

Od Kwietnia 2010 roku korzystamy z usługi Telemeeting dostępnej na platformie Focus Telecom Polska Sp.zo.o., a w maju 2012 roku poszerzyliśmy współpracę o usługę cloud.PBX. Obydwa produkty firmy Focus Telecom świetnie sprawdzają się w codziennym funkcjonowaniu firmy, są dostosowane do naszych potrzeb i doskonale wpisują się w nowoczesne środki komunikacji wspierające prowadzenie biznesu, które cechują łatwość obsługi, dostępność, szeroki zakres wykorzystania oraz niezawodność.
Jacek Pognowski
Prezes Zarządu
V4C

PKS Polonus S.A

Wybór padł na rozwiązanie Focus Contact Center, dzięki któremu w sposób kompleksowy firma osiągnęła zamierzone cele.  Wykorzystanie możliwości systemu w zakresie elastycznego konfigurowania IVR, inteligentnych reguł kierowania połączeń oraz narzędzi monitoringu i kontroli on-line, pozwoliło na wyraźną poprawę jakości obsługi telefonicznej.


Chèque Déjeuner

Wdrożenie Focus Contact Center pozwoliło na zapewnienie skutecznego i niezawodnego środowiska telekomunikacyjnego, będącego fundamentem do dynamicznego rozwoju organizacji. FCC pozwoliło zarówno na realizację zadań związanych ze skuteczną obsługą klientów w oparciu o IVR, jak i kampaniami sprzedażowymi i informacyjnymi w Call Center. Wspólna platforma PBX zapewnia doskonałą komunikację pomiędzy oddziałami spółki.


Pracuj.pl

Ważnym elementem procesów operacyjnych Grupy jest efektywna komunikacja telefoniczna zarówno z klientami jak i potencjalnymi pracownikami. Wdrożenie systemu Focus Contact Center, dzięki narzędziom automatyzacji wydzwaniania – Predictive Dialing, Progressive Dialing – pozwoliło na skuteczną realizację wspomnianych procesów i przyczyniło się do wzrostu wydajności i efektywności pracy. Rozwiązanie zapewniło również bieżący monitoring kampanii sprzedażowych oraz nagrywanie prowadzonych rozmów.


close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU