Praktyczny przewodnik, jak poprawić Twoje relacje z Klientem
Praktyczny przewodnik, jak poprawić Twoje relacje z Klientem
Trendy w nowoczesnej obsłudze
Świat po pandemii oczami Klienta
🎥 Nagranie z webinaru (31min)
Prowadzący:
Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. projektów strategicznych, wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach, a także firmach z sektora publicznego. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Posiada wieloletnie doświadczenie konsultingowe, poparte wieloma wdrożeniami, m.in. w branżach takich jak; finanse, retail, automotive, e-commerce i logistyka.
Standardy Nowoczesnej Obsługi Klienta
Przegląd kluczowych wskaźników i standardów potrzebnych
do budowy nowoczesnej obsługi Klienta
🎥 Nagranie z webinaru (59min)
Gość Specjalny:
Tomasz Kras – CEO ProOptima
Senior konsultant, trener i coach. Założyciel i CEO ProOptima. Od 18 lat inspiruje menedżerów do stawania się lepszymi ludźmi dla swoich zespołów, współpracowników, Klientów czy bliskich. Pomaga im wyzwalać ich niewykorzystany potencjał, zmieniać nawyki i postawy. Jest partnerem dla zarządów i menedżerów, mających ambicje zmieniać swoje firmy, struktury czy zespoły. Projektuje i lideruje złożonymi procesami rozwojowymi, które realizuje ProOptima.
Przegląd i Analiza Narzędzi do Obsługi Klienta
Najbardziej popularne systemy i narzędzia wspierające procesy obsługi
🎥 Nagranie z webinaru (57min)
Gość Specjalny:
Bogdan Wiesiołek – Business Development Director
Konsultant ds. rozwiazań zintegrowanej komunikacji dla sektora SMB i Entreprise. Wieloletnie doświadczenie rynkowe w zakresie rozwiązań dedykowanych w Polsce oraz w regionie DACH.
Prezentacja Live Systemu do Obsługi Klienta
Szczegółowa prezentacja procesu obsługi z wykorzystaniem systemu Focus Contact Center
🎥 Nagranie z webinaru (52min)
Korzyści
Webinar przewidziany dla Managerów, Liderów, Właścicieli biznesu, którzy chcą poprawić wyniki sprzedaży B2C lub B2B. Podczas spotkania dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać narzędzia call center, w celu pozyskania oraz konwersji obecnych i potencjalnych Klientów.
Gość Specjalny:
Paulina Jędrzejczak – Customer Care Manager w Focus Telecom Polska
Bezpłatna rejestracja: