Integracje Focus Contact Center z zewnętrznymi systemami

Zintegruj systemy telefoniczne z najpopularniejszymi systemami CRM, Marketing Automation, marketing communication

Udostępnij swoim pracownikom nowe funkcje ułatwiające codzienną pracę poprzez automatyzację czynności

Integracje Focus Contact Center z systemami CRM i Marketing Automation

Integracje uławiają pracę działom telemarketingu, call center, sprzedaży, obsługi klienta umożliwiając im korzystanie z FCC wewnątrz systemu CRM, marketing automation za pomocą specjalnych wtyczek (plugin).

Komunikacja wychodząca:

  • Wykonywanie połączeń wychodzących bezpośrednio z CRM za pomocą jednego kliknięcia
  • Automatyczne logowanie wszystkich połączeń przy kontaktach w CRM
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów z możliwościa odtworzenia w CRM
  • Tworzenie zaawansowanych raportów sprzedażowych, marketingowych z aktywności pracy konsultantów

Komunikacja przychodząca:

  • Odbieranie połączeń przychodzących bezpośrednio w CRM za pomocą jednego kliknięcia
  • Automatycznie logowanie wszystkich połączenia przy kontaktach
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów z możliwości odtwarzania w CRM
  • Twórzenie zaawansowanych raportów z aktywności i jakości pracy

Salesforce CRM to jeden z najbardziej popularnych i zaawansowanych systemów CRM dla działów Sprzedaży, Marketingu, Customer Service. Tysiące zadowolonych klientów, możliwości konfiguracji, mnogość dodatków oraz wsparcie techniczne czynią go jednym z najbardziej popularnych rozwiązań w swojej klasie. Wtyczka Focus Contact Center Click2Dial łączy telefony konsultantów z systemem CRM znacznie poszerzając możliwości pracy na rekordach w zakresie kontaktów inbound i outbound.

HubSpot to zaawansowana platforma Marketing Automation oraz CRM. Począwszy od 2006r zdobywa pozycję leadera na rynku w zakresie rozwiązań inbound marketing, lead generation oraz customer service. Stanowi również źródło wiedzy marketingowej z uwagi na mnóstwo specjalistycznego contentu.  Wtyczka Focus Contact Center HubSpot łączy telefony konsultantów z systemem CRM znacznie poszerzając możliwości pracy na rekordach w zakresie kontaktów inbound i outbound.

Livespace CRM to wschodząca gwiazda na rynku w swojej klasie. Jest doskonałym rozwiązaniem dla firm, które nie dysponują dużym budżetem na wdrożenie i utrzymanie systemu. Livespace oferuje bardzo przystępne ceny i zaawansowane funkcje porównywalne z największymi aplikacjami klasy enterprice. Wtyczka Focus Contact Center Livespace łączy telefony konsultantów z systemem CRM znacznie poszerzając możliwości pracy na rekordach w zakresie kontaktów inbound i outbound.

SalesManago to lider oprogramowania marketing automation w Polsce. Według rankingu Fianncial Times również najszybciej rosnąca spółka Marketing Automation w Europie z portfolio przekraczającym 10 tys klientów. Na tle konkurencji wyróznia się dodatkowym modułem CRM, pełną kastomizacją. bezpłatnym onboardingiem i wsparciem powdrożeniowym. Wtyczka Focus Contact Center SalesManago łączy telefony konsultantów z systemem  znacznie poszerzając możliwości pracy na rekordach w zakresie kontaktów inbound i outbound.

Integracja Focus Contact Center z Facebook Messenger

Zaawansowana integracja FCC z aplikacją chat Messenger umożliwia prowadzenie kampanii inbound i outbound działom telemarketingu, call center, sprzedaży, obsługi klienta. Wszystkie rozmowy chat mogę być obsługiwane i raportowane wprost z systemu FCC tak jak standardowe rozmowy telefoniczne. Rozwiazanie to ułatwia pracę bez koniczności korzystania z kilku paneli do obłsugi różnych kanałów komunikacji.

Inbound Chat na stronie www:

  • Prowadzenie czatu messenger przez konsultancta pracującego w panelu FCC
  • Logowanie i zapisywanie rekordów z czatów w bazie systemu FCC
  • Raporty i analizy odzielnej kampanii Messenger chat w systemie FCC

Obsługa kampanii Messenger Facebook Ads:

  • Prowadzenie czatu messenger z kampanii reklamowej przez konsultancta pracującego w FCC
  • Logowanie i zapisywanie rekordów z czatów z kampanii w systemie FCC
  • Oddzielne raporty i analizy z każdej unikalnej kampanii Messenger
  • Zaawansowane metody zliczania konwersji z rozmów chat w Facebook Ad Manager

Integracja Focus Contact Center z dowolnym systemem przez API

System Focus Contact Center jest zaprojektowany w sposób otwarty i posiada rozbudowane API. Wyróżnia się dużą łatwością i elastycznością w integracji z innymi rozwiązaniami CRM, marketing automation, ERP, systemami logistycznymi, platformami ecommerce, systemami windykacji, bazami danych oraz innymi systemami.

Zespół programistyczny i wdrożeniowy Focus Telecom udostępnia specjalną dokumentację oraz wsparcie doradcze dla partnerów i klientów. Nasi konsultanci posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych integracji w dużych projektach systemów IT. Jest to szczególnie istotne dla firm, które chcą lub muszą korzystać z kilku rozwiązań, jednocześnie nie rezygnując z korzyści płynących z automatyzacji procesów.

.