.
Zamówienia z IdoSell
Telefon
SMS
Chat
Messenger
Formularz www
MS Skype/Teams
.
⚫️ wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu
⚫️ cała historia klienta w jednym, czytelnym wątku
⚫️ automatyczna identyfikacja klienta
⚫️ identyfikacja klienta anonimowego
⚫️ przejście do zamówienia w IdoSell jednym kliknięciem
⚫️ automatyzacja procesów obsługowych
.
⚪ personalizacja obsługi na podstawie informacji z obu systemów
⚪ dopasowanie tematu sprawy klienta do zaznajomionego z nią pracownika
⚪ obsługa na podstawie aktualnych danych, które synchronizują się na bieżąco
⚪ analiza działań pracowników, dzięki której mogą lepiej obsługiwać nawet wymagających klientów
⚪ infolinia IVR może informować klientów o godzinach pracy sklepu czy dostępnych promocjach
Obsługa zgłoszeń
Infolinia i IVR
Raporty na żywo
Identyfikacja dzwoniącego
Historia komunikacji
Automatyczne powiadomienia
Monitoring połączeń
Zamówienia z IdoSell
.