Integracja z systemem IdoSell

Obsługuj lepiej z Focus Contact Center

Sprzedawaj więcej z IdoSell

.

Wszystkie kanały komunikacji z Klientem w jednym miejscu

Zamówienia z IdoSell

Telefon

SMS

Chat

Email

Messenger

Formularz www

MS Skype/Teams

.

Obsługuj szybciej

⚫️   wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu
⚫️   cała historia klienta w jednym, czytelnym wątku
⚫️   automatyczna identyfikacja klienta
⚫️   identyfikacja klienta anonimowego
⚫️   przejście do zamówienia w IdoSell jednym kliknięciem
⚫️   automatyzacja procesów obsługowych

.

Obsługuj lepiej

⚪   personalizacja obsługi na podstawie informacji z obu systemów
⚪   dopasowanie tematu sprawy klienta do zaznajomionego z nią pracownika
⚪   obsługa na podstawie aktualnych danych, które synchronizują się na bieżąco
⚪   analiza działań pracowników, dzięki której mogą lepiej obsługiwać nawet wymagających klientów
⚪   infolinia IVR może informować klientów o godzinach pracy sklepu czy dostępnych promocjach

Podstawowe funkcje systemu

Obsługa zgłoszeń

Infolinia i IVR

Raporty na żywo

Identyfikacja dzwoniącego

Historia komunikacji

Automatyczne powiadomienia

Monitoring połączeń

Zamówienia z IdoSell

.

Poproś o wycenę

Zostaw dane kontaktowe, aby otrzymać szczegółową ofertę cenową

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu.

Klikając  „Poproś o wycenę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.