Zobacz video
Zamów demo

#1 Rozwiązanie dla Forexu

Planuj terminowy kontakt, zwiększ dodzwanialność do swoich klientow, miej całkowitą kontrolę nad bazą kontaktów oraz wgląd do historii korespondencji – to i wiele więcej zyskasz wybierając system od Focus Telecom.

program dla forexu

#1 Rozwiązanie dla Forexu

program dla forexu

Planuj terminowy kontakt, zwiększ dodzwanialność do swoich klientow, miej całkowitą kontrolę nad bazą kontaktów oraz wgląd do historii korespondencji – to i wiele więcej zyskasz wybierając system od Focus Telecom.

Segmentacja bazy kontaktów to pierwszy krok do sukcesu

Korzystając z naszego systemu, bazę kontaktów masz zawsze pod kontrolą. Nie musisz tworzyć kolejnych plików, wszystko masz w jednym miejscu – leady, hot leady, jak również zimną bazę.

Grupowanie i segmentacja kontaktów ma zastosowanie zarówno u nowych kontaktów, jak i u aktualnych klientów – wiesz dokładnie z jakich usług korzystają i co można im jeszcze dodatkowo zaproponować, a także jak ich utrzymać.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Segmentacja bazy kontaktów to pierwszy krok do sukcesu

Korzystając z naszego systemu, bazę kontaktów masz zawsze pod kontrolą. Nie musisz tworzyć kolejnych plików, wszystko masz w jednym miejscu – leady, hot leady, jak również zimną bazę.

Grupowanie i segmentacja kontaktów ma zastosowanie zarówno u nowych kontaktów, jak i u aktualnych klientów – wiesz dokładnie z jakich usług korzystają i co można im jeszcze dodatkowo zaproponować, a także jak ich utrzymać.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Jeśli planujesz działania skierowane do nowych użytkowników i chcesz zachęcić ich do zakładania kont demo, zwróć w szczególności uwagę na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i AMD*. Połączenie tych 3 funkcjonalności pozwala uniknąć wybierania nieaktywnych numerów, rozmów z automatami, a kolejne połączenie będzie wybierane automatycznie – pozbędziesz się niepotrzebnych kosztów i nie stracisz na to czasu.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Jeśli planujesz działania skierowane do nowych użytkowników i chcesz zachęcić ich do zakładania kont demo, zwróć w szczególności uwagę na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i AMD*. Połączenie tych 3 funkcjonalności pozwala uniknąć wybierania nieaktywnych numerów, rozmów z automatami, a kolejne połączenie będzie wybierane automatycznie – pozbędziesz się niepotrzebnych kosztów i nie stracisz na to czasu.

Predictive Dialing – tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy i dostępności agentów – łączy z kolejnym numerem w momencie, gdy prawdopodobnie za chwilę jeden z agentów będzie dostępny

HLR – sprawdzanie aktywności i poprawności numerów GSM. Umożliwia zarówno automatyczne, jak i ręczne sprawdzanie pojedynczych rekordów oraz całych baz danych.

AMD – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez ponoszenia kosztów telekomunikacyjnych i strat czasu pracy agentów.

Integracja CRM z contact center

Natychmiastowe oddzwonienia

Jeśli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekują możliwie szybkiej reakcji. Im szybciej się z nimi skontaktujesz, tym lepiej – nie tylko pozyskasz nowych klientów, ale dasz się poznać jako profesjonalna firma, stawiająca na sprawną obsługę i tym samym zwiększysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ciągu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i jeśli będzie ona dostępna – nawiąże połączenie. Jeśli najbardziej odpowiedni pracownik będzie zajęty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie trać klientów, którzy zbyt długo czekają na kontakt, w Forexie liczą się sekundy, więc natychmiastowa reakcja jest koniecznością.

Natychmiastowe oddzwonienia

Jeśli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekują możliwie szybkiej reakcji. Im szybciej się z nimi skontaktujesz, tym lepiej – nie tylko pozyskasz nowych klientów, ale dasz się poznać jako profesjonalna firma, stawiająca na sprawną obsługę i tym samym zwiększysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ciągu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i jeśli będzie ona dostępna – nawiąże połączenie. Jeśli najbardziej odpowiedni pracownik będzie zajęty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie trać klientów, którzy zbyt długo czekają na kontakt, w Forexie liczą się sekundy, więc natychmiastowa reakcja jest koniecznością.

Obsługuj w różnych językach

Narzędzie wspiera pracę konsultantów w środowisku międzynarodowym, pozwala na obsługę w kilku językach – jeśli masz klientów zagranicznych, funkcja ta z pewnością będzie bardzo pomocna dla Twoich pracowników. System rozpozna język klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
Różne godziny pracy w różnych krajach lub strefach czasowych nie będą już problemem – możemy dostosować pracę systemu do strefy czasowej klienta.

Prezentuj się lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo ważne jest wzbudzanie zaufania wśród swoich klientów. Pomoże w tym możliwość prezentowania się wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczególnie potrzebna, gdy nasi klienci znajdują się w różnych krajach – dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpieczeństwa.

Prezentuj się lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo ważne jest wzbudzanie zaufania wśród swoich klientów. Pomoże w tym możliwość prezentowania się wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczególnie potrzebna, gdy nasi klienci znajdują się w różnych krajach – dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpieczeństwa.

Obsługuj w różnych językach

Narzędzie wspiera pracę konsultantów w środowisku międzynarodowym, pozwala na obsługę w kilku językach – jeśli masz klientów zagranicznych, funkcja ta z pewnością będzie bardzo pomocna dla Twoich pracowników. System rozpozna język klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
Różne godziny pracy w różnych krajach lub strefach czasowych nie będą już problemem – możemy dostosować pracę systemu do strefy czasowej klienta.

Monitoruj pracę konsultantów i porównuj wyniki

Korzystając z naszego systemu, możesz stworzyć wallboard, na którym zobaczysz, ile zgłoszeń zostało obsłużonych, który z Twoich pracowników jest najskuteczniejszy, jaka była dodzwanialność itp.

Gamifikacja pozwoli podnieść efektywność pracy konsultantów – będą mogli porównywać między sobą liczbę zrealizowanych zgłoszeń, czas obsługi itp. Możliwość przyznawania punktów np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamknięciu zgłoszenia może być kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracowników.

Monitoruj pracę konsultantów i porównuj wyniki

Korzystając z naszego systemu, możesz stworzyć wallboard, na którym zobaczysz, ile zgłoszeń zostało obsłużonych, który z Twoich pracowników jest najskuteczniejszy, jaka była dodzwanialność itp.

Gamifikacja pozwoli podnieść efektywność pracy konsultantów – będą mogli porównywać między sobą liczbę zrealizowanych zgłoszeń, czas obsługi itp. Możliwość przyznawania punktów np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamknięciu zgłoszenia może być kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracowników.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?