#1 Rozwi─ůzanie dla Forexu

Planuj terminowy kontakt, zwi─Öksz dodzwanialno┼Ť─ç do swoich klientow, miej ca┼ékowit─ů kontrol─Ö nad baz─ů kontakt├│w oraz wgl─ůd do historii korespondencji – to i wiele wi─Öcej zyskasz wybieraj─ůc system od Focus Telecom.

program dla forexu

#1 Rozwi─ůzanie dla Forexu

program dla forexu

Planuj terminowy kontakt, zwi─Öksz dodzwanialno┼Ť─ç do swoich klientow, miej ca┼ékowit─ů kontrol─Ö nad baz─ů kontakt├│w oraz wgl─ůd do historii korespondencji – to i wiele wi─Öcej zyskasz wybieraj─ůc system od Focus Telecom.

Segmentacja bazy kontakt├│w to pierwszy krok do sukcesu

Korzystaj─ůc z naszego systemu, baz─Ö kontakt├│w masz zawsze pod kontrol─ů. Nie musisz tworzy─ç kolejnych plik├│w, wszystko masz w jednym miejscu ÔÇô leady, hot leady, jak r├│wnie┼╝ zimn─ů baz─Ö.

Grupowanie i segmentacja kontakt├│w ma zastosowanie zar├│wno u nowych kontakt├│w, jak i u aktualnych klient├│w ÔÇô wiesz dok┼éadnie z jakich us┼éug korzystaj─ů i co mo┼╝na im jeszcze dodatkowo zaproponowa─ç, a tak┼╝e jak ich utrzyma─ç.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Segmentacja bazy kontakt├│w to pierwszy krok do sukcesu

Korzystaj─ůc z naszego systemu, baz─Ö kontakt├│w masz zawsze pod kontrol─ů. Nie musisz tworzy─ç kolejnych plik├│w, wszystko masz w jednym miejscu ÔÇô leady, hot leady, jak r├│wnie┼╝ zimn─ů baz─Ö.

Grupowanie i segmentacja kontakt├│w ma zastosowanie zar├│wno u nowych kontakt├│w, jak i u aktualnych klient├│w ÔÇô wiesz dok┼éadnie z jakich us┼éug korzystaj─ů i co mo┼╝na im jeszcze dodatkowo zaproponowa─ç, a tak┼╝e jak ich utrzyma─ç.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Je┼Ťli planujesz dzia┼éania skierowane do nowych u┼╝ytkownik├│w i chcesz zach─Öci─ç ich do zak┼éadania kont demo, zwr├│─ç w szczeg├│lno┼Ťci uwag─Ö na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i┬áAMD*. Po┼é─ůczenie tych 3 funkcjonalno┼Ťci pozwala unikn─ů─ç wybierania nieaktywnych numer├│w, rozm├│w z automatami, a kolejne po┼é─ůczenie b─Ödzie wybierane automatycznie – pozb─Ödziesz si─Ö niepotrzebnych koszt├│w i nie stracisz na to czasu.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Je┼Ťli planujesz dzia┼éania skierowane do nowych u┼╝ytkownik├│w i chcesz zach─Öci─ç ich do zak┼éadania kont demo, zwr├│─ç w szczeg├│lno┼Ťci uwag─Ö na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i┬áAMD*. Po┼é─ůczenie tych 3 funkcjonalno┼Ťci pozwala unikn─ů─ç wybierania nieaktywnych numer├│w, rozm├│w z automatami, a kolejne po┼é─ůczenie b─Ödzie wybierane automatycznie – pozb─Ödziesz si─Ö niepotrzebnych koszt├│w i nie stracisz na to czasu.

Predictive Dialing – tryb wybierania numer├│w, dostosowany do tempa pracy i dost─Öpno┼Ťci agent├│w – ┼é─ůczy z kolejnym numerem w momencie, gdy prawdopodobnie za chwil─Ö jeden z agent├│w b─Ödzie dost─Öpny

HLR – sprawdzanie aktywno┼Ťci i poprawno┼Ťci numer├│w GSM. Umo┼╝liwia zar├│wno automatyczne, jak i r─Öczne sprawdzanie pojedynczych rekord├│w oraz ca┼éych baz danych.

AMD – wykrywanie przekierowa┼ä na numery poczt g┼éosowych i automatyczne ko┼äczenie takich po┼é─ůcze┼ä bez ponoszenia koszt├│w telekomunikacyjnych i strat czasu pracy agent├│w.

Integracja CRM z contact center

Natychmiastowe oddzwonienia

Je┼Ťli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekuj─ů mo┼╝liwie szybkiej reakcji. Im szybciej si─Ö z nimi skontaktujesz, tym lepiej ÔÇô nie tylko pozyskasz nowych klient├│w, ale dasz si─Ö pozna─ç jako profesjonalna firma, stawiaj─ůca na sprawn─ů obs┼éug─Ö i tym samym zwi─Ökszysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ci─ůgu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i je┼Ťli b─Ödzie ona dost─Öpna ÔÇô nawi─ů┼╝e po┼é─ůczenie. Je┼Ťli najbardziej odpowiedni pracownik b─Ödzie zaj─Öty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie tra─ç klient├│w, kt├│rzy zbyt d┼éugo czekaj─ů na kontakt, w Forexie licz─ů si─Ö sekundy, wi─Öc natychmiastowa reakcja jest konieczno┼Ťci─ů.

Natychmiastowe oddzwonienia

Je┼Ťli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekuj─ů mo┼╝liwie szybkiej reakcji. Im szybciej si─Ö z nimi skontaktujesz, tym lepiej ÔÇô nie tylko pozyskasz nowych klient├│w, ale dasz si─Ö pozna─ç jako profesjonalna firma, stawiaj─ůca na sprawn─ů obs┼éug─Ö i tym samym zwi─Ökszysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ci─ůgu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i je┼Ťli b─Ödzie ona dost─Öpna ÔÇô nawi─ů┼╝e po┼é─ůczenie. Je┼Ťli najbardziej odpowiedni pracownik b─Ödzie zaj─Öty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie tra─ç klient├│w, kt├│rzy zbyt d┼éugo czekaj─ů na kontakt, w Forexie licz─ů si─Ö sekundy, wi─Öc natychmiastowa reakcja jest konieczno┼Ťci─ů.

Obsługuj w różnych językach

Narz─Ödzie wspiera prac─Ö konsultant├│w w ┼Ťrodowisku mi─Ödzynarodowym, pozwala na obs┼éug─Ö w kilku j─Özykach ÔÇô je┼Ťli masz klient├│w zagranicznych, funkcja ta z pewno┼Ťci─ů b─Ödzie bardzo pomocna dla Twoich pracownik├│w. System rozpozna j─Özyk klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
R├│┼╝ne godziny pracy w r├│┼╝nych krajach lub strefach czasowych nie b─Öd─ů ju┼╝ problemem ÔÇô mo┼╝emy dostosowa─ç prac─Ö systemu do strefy czasowej klienta.

Prezentuj si─Ö lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo wa┼╝ne jest wzbudzanie zaufania w┼Ťr├│d swoich klient├│w. Pomo┼╝e w tym mo┼╝liwo┼Ť─ç prezentowania si─Ö wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczeg├│lnie potrzebna, gdy nasi klienci znajduj─ů si─Ö w r├│┼╝nych krajach ÔÇô dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpiecze┼ästwa.

Prezentuj si─Ö lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo wa┼╝ne jest wzbudzanie zaufania w┼Ťr├│d swoich klient├│w. Pomo┼╝e w tym mo┼╝liwo┼Ť─ç prezentowania si─Ö wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczeg├│lnie potrzebna, gdy nasi klienci znajduj─ů si─Ö w r├│┼╝nych krajach ÔÇô dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpiecze┼ästwa.

Obsługuj w różnych językach

Narz─Ödzie wspiera prac─Ö konsultant├│w w ┼Ťrodowisku mi─Ödzynarodowym, pozwala na obs┼éug─Ö w kilku j─Özykach ÔÇô je┼Ťli masz klient├│w zagranicznych, funkcja ta z pewno┼Ťci─ů b─Ödzie bardzo pomocna dla Twoich pracownik├│w. System rozpozna j─Özyk klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
R├│┼╝ne godziny pracy w r├│┼╝nych krajach lub strefach czasowych nie b─Öd─ů ju┼╝ problemem ÔÇô mo┼╝emy dostosowa─ç prac─Ö systemu do strefy czasowej klienta.

Monitoruj prac─Ö konsultant├│w i por├│wnuj wyniki

Korzystaj─ůc z naszego systemu, mo┼╝esz stworzy─ç wallboard, na kt├│rym zobaczysz, ile zg┼éosze┼ä zosta┼éo obs┼éu┼╝onych, kt├│ry z Twoich pracownik├│w jest najskuteczniejszy, jaka by┼éa dodzwanialno┼Ť─ç itp.

Gamifikacja pozwoli podnie┼Ť─ç efektywno┼Ť─ç pracy konsultant├│w ÔÇô b─Öd─ů mogli por├│wnywa─ç mi─Ödzy sob─ů liczb─Ö zrealizowanych zg┼éosze┼ä, czas obs┼éugi itp. Mo┼╝liwo┼Ť─ç przyznawania punkt├│w np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamkni─Öciu zg┼éoszenia mo┼╝e by─ç kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracownik├│w.

Monitoruj prac─Ö konsultant├│w i por├│wnuj wyniki

Korzystaj─ůc z naszego systemu, mo┼╝esz stworzy─ç wallboard, na kt├│rym zobaczysz, ile zg┼éosze┼ä zosta┼éo obs┼éu┼╝onych, kt├│ry z Twoich pracownik├│w jest najskuteczniejszy, jaka by┼éa dodzwanialno┼Ť─ç itp.

Gamifikacja pozwoli podnie┼Ť─ç efektywno┼Ť─ç pracy konsultant├│w ÔÇô b─Öd─ů mogli por├│wnywa─ç mi─Ödzy sob─ů liczb─Ö zrealizowanych zg┼éosze┼ä, czas obs┼éugi itp. Mo┼╝liwo┼Ť─ç przyznawania punkt├│w np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamkni─Öciu zg┼éoszenia mo┼╝e by─ç kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracownik├│w.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzeda┼╝y Korporacyjnej

Pytania?

10630