#1 Rozwiązanie dla Forexu

Planuj terminowy kontakt, zwiększ dodzwanialność do swoich klientow, miej całkowitą kontrolę nad bazą kontaktów oraz wgląd do historii korespondencji – to i wiele więcej zyskasz wybierając system od Focus Telecom.

program dla forexu

#1 Rozwiązanie dla Forexu

program dla forexu

Planuj terminowy kontakt, zwiększ dodzwanialność do swoich klientow, miej całkowitą kontrolę nad bazą kontaktów oraz wgląd do historii korespondencji – to i wiele więcej zyskasz wybierając system od Focus Telecom.

Segmentacja bazy kontaktów to pierwszy krok do sukcesu

Korzystając z naszego systemu, bazę kontaktów masz zawsze pod kontrolą. Nie musisz tworzyć kolejnych plików, wszystko masz w jednym miejscu – leady, hot leady, jak również zimną bazę.

Grupowanie i segmentacja kontaktów ma zastosowanie zarówno u nowych kontaktów, jak i u aktualnych klientów – wiesz dokładnie z jakich usług korzystają i co można im jeszcze dodatkowo zaproponować, a także jak ich utrzymać.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Segmentacja bazy kontaktów to pierwszy krok do sukcesu

Korzystając z naszego systemu, bazę kontaktów masz zawsze pod kontrolą. Nie musisz tworzyć kolejnych plików, wszystko masz w jednym miejscu – leady, hot leady, jak również zimną bazę.

Grupowanie i segmentacja kontaktów ma zastosowanie zarówno u nowych kontaktów, jak i u aktualnych klientów – wiesz dokładnie z jakich usług korzystają i co można im jeszcze dodatkowo zaproponować, a także jak ich utrzymać.

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii korespondencji lub odsłuchać przeprowadzone z klientami rozmowy.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Jeśli planujesz działania skierowane do nowych użytkowników i chcesz zachęcić ich do zakładania kont demo, zwróć w szczególności uwagę na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i AMD*. Połączenie tych 3 funkcjonalności pozwala uniknąć wybierania nieaktywnych numerów, rozmów z automatami, a kolejne połączenie będzie wybierane automatycznie – pozbędziesz się niepotrzebnych kosztów i nie stracisz na to czasu.

Nie trać czasu i pieniędzy na poczty głosowe, niepoprawne lub nieaktywne numery

Jeśli planujesz działania skierowane do nowych użytkowników i chcesz zachęcić ich do zakładania kont demo, zwróć w szczególności uwagę na 3 funkcje naszego systemu – Predictive Dialing*, HLR* i AMD*. Połączenie tych 3 funkcjonalności pozwala uniknąć wybierania nieaktywnych numerów, rozmów z automatami, a kolejne połączenie będzie wybierane automatycznie – pozbędziesz się niepotrzebnych kosztów i nie stracisz na to czasu.

Predictive Dialing – tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy i dostępności agentów – łączy z kolejnym numerem w momencie, gdy prawdopodobnie za chwilę jeden z agentów będzie dostępny

HLR – sprawdzanie aktywności i poprawności numerów GSM. Umożliwia zarówno automatyczne, jak i ręczne sprawdzanie pojedynczych rekordów oraz całych baz danych.

AMD – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez ponoszenia kosztów telekomunikacyjnych i strat czasu pracy agentów.

Integracja CRM z contact center

Natychmiastowe oddzwonienia

Jeśli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekują możliwie szybkiej reakcji. Im szybciej się z nimi skontaktujesz, tym lepiej – nie tylko pozyskasz nowych klientów, ale dasz się poznać jako profesjonalna firma, stawiająca na sprawną obsługę i tym samym zwiększysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ciągu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i jeśli będzie ona dostępna – nawiąże połączenie. Jeśli najbardziej odpowiedni pracownik będzie zajęty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie trać klientów, którzy zbyt długo czekają na kontakt, w Forexie liczą się sekundy, więc natychmiastowa reakcja jest koniecznością.

Natychmiastowe oddzwonienia

Jeśli potencjalni klienci pozostawili kontakt do siebie, na pewno oczekują możliwie szybkiej reakcji. Im szybciej się z nimi skontaktujesz, tym lepiej – nie tylko pozyskasz nowych klientów, ale dasz się poznać jako profesjonalna firma, stawiająca na sprawną obsługę i tym samym zwiększysz zaufanie do swojej marki oraz wzbudzisz pozytywne odczucia.

Nasz system w ciągu kilkunastu sekund przekieruje pozostawiony numer telefonu do odpowiedniej osoby i jeśli będzie ona dostępna – nawiąże połączenie. Jeśli najbardziej odpowiedni pracownik będzie zajęty, system przekieruje numer do kolejnej osoby. Nie trać klientów, którzy zbyt długo czekają na kontakt, w Forexie liczą się sekundy, więc natychmiastowa reakcja jest koniecznością.

Obsługuj w różnych językach

Narzędzie wspiera pracę konsultantów w środowisku międzynarodowym, pozwala na obsługę w kilku językach – jeśli masz klientów zagranicznych, funkcja ta z pewnością będzie bardzo pomocna dla Twoich pracowników. System rozpozna język klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
Różne godziny pracy w różnych krajach lub strefach czasowych nie będą już problemem – możemy dostosować pracę systemu do strefy czasowej klienta.

Prezentuj się lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo ważne jest wzbudzanie zaufania wśród swoich klientów. Pomoże w tym możliwość prezentowania się wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczególnie potrzebna, gdy nasi klienci znajdują się w różnych krajach – dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpieczeństwa.

Prezentuj się lokalnym numerem

W przypadku Forexu bardzo ważne jest wzbudzanie zaufania wśród swoich klientów. Pomoże w tym możliwość prezentowania się wybranym numerem lokalnym. Funkcja ta jest szczególnie potrzebna, gdy nasi klienci znajdują się w różnych krajach – dostosowany dla nich lokalny numer wzbudzi poczucie bezpieczeństwa.

Obsługuj w różnych językach

Narzędzie wspiera pracę konsultantów w środowisku międzynarodowym, pozwala na obsługę w kilku językach – jeśli masz klientów zagranicznych, funkcja ta z pewnością będzie bardzo pomocna dla Twoich pracowników. System rozpozna język klienta i dostosuje odpowiednio wszelkie komunikaty.
Różne godziny pracy w różnych krajach lub strefach czasowych nie będą już problemem – możemy dostosować pracę systemu do strefy czasowej klienta.

Monitoruj pracę konsultantów i porównuj wyniki

Korzystając z naszego systemu, możesz stworzyć wallboard, na którym zobaczysz, ile zgłoszeń zostało obsłużonych, który z Twoich pracowników jest najskuteczniejszy, jaka była dodzwanialność itp.

Gamifikacja pozwoli podnieść efektywność pracy konsultantów – będą mogli porównywać między sobą liczbę zrealizowanych zgłoszeń, czas obsługi itp. Możliwość przyznawania punktów np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamknięciu zgłoszenia może być kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracowników.

Monitoruj pracę konsultantów i porównuj wyniki

Korzystając z naszego systemu, możesz stworzyć wallboard, na którym zobaczysz, ile zgłoszeń zostało obsłużonych, który z Twoich pracowników jest najskuteczniejszy, jaka była dodzwanialność itp.

Gamifikacja pozwoli podnieść efektywność pracy konsultantów – będą mogli porównywać między sobą liczbę zrealizowanych zgłoszeń, czas obsługi itp. Możliwość przyznawania punktów np. po dobrej ocenie przez klienta lub szybszym zamknięciu zgłoszenia może być kluczowa w systemie premiowym i motywowaniu pracowników.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO