Chat with us, powered by LiveChat

Focus Webphone

Aplikacja WebRTC

Oszczędź nawet 80% kosztów połączeń telefonicznych w firmie. Rozmawiaj z dowolnego miejsca na ziemi z dostępem do internetu.

Usprawnij pracę swoim konsultantom. Umożliw im pracę bez zbędnych aparatów telefonicznych, przewodów.

Zintegrowany telefon sieciowy

Automatycznie skonfigurowany do pracy

Oparty na technologii WebRTC

Bezpieczny dzięki szyfrowaniu SSL

Połączenia przychodzące

Połączenia wychodzące

Nagrywanie rozmów

Przekierowania i kolejki

Zobacz co możesz zyskać dzięki profesjonalnej organizacji Biura Obsługi Klienta

Szybsze wykonywanie połączeń

Wygoda pracy przy komputerze

Eliminacja
kosztu aparatów

Satysfakcja
konsultantów BOK

Wykorzystaj potęgę nowej technologii WebRTC w swojej firmie

Dzięki WebRTC mamy jeszcze większe możliwości jeżeli chodzi o VoIP, bo np. można przygotować aplikację-telefon, której nie musisz instalować i która będzie wbudowana w stronę internetową czy w panel WWW Twojej usługi. Wchodzisz na stronę, podłączasz słuchawki i mikrofon i już możesz rozmawiać z dowolnym numerem na świecie lub połączyć się z działem obsługi klienta.

Z WebRTC korzysta nasz Webphone. Jest przykładem aplikacji stworzonej pod konkretne zadanie, czyli współpracę z wielokanałową platformą Focus Contact Center. Dzięki Webphone’owi nie jest potrzebny zewnętrzny telefon, wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację. Webphone jest automatycznie skonfigurowany z Focus Contact Center – nie tracisz czasu na ustawienia aparatów. Po prostu wpinasz słuchawki do komputera, logujesz się w systemie i dzwonisz.

Zintegruj WebPhone + WebRTC z Focus Contact Center

Text2Speech

Prowadź kampanie oraz twórz dowolne komunikaty IVR za pomocą najnowszej funkcji Text2Speech dzięki zastosowaniu WebRTC.

Wielokampaniowość

Prowadź bez limitu różnego rodzaju kampanie i nie ponoś przy tym kolejnych kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.

Profesjonalna Infolinia z IVR

Zbuduj profesjonalną centralę BOK do obsługi połączeń przychodzacych, z zapowiedziami głosowymi, przekierowaniami do odpowiednich działów, osób.

Zintegruj wiele kanałów komunikacji

Zorganizuj komunikację wielokanałową za pomocą systemu contact center. Zarządzaj całą komunikacją dziąki profesjonalnym kampaniom i raportom.

Reguły automatyzacji

Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz zarządzania zgłoszeniami.

Zaawansowane Makra

Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.

Bezpłatnie otrzymujesz:

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

SLA standard – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Rozważ dokupienie:

Lekki agent

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

Lekki agent

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Integracje systemu Focus Contact Center i Focus Desk

Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.

3750

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie