Oszczędź nawet 80% kosztów połączeń telefonicznych w firmie. Rozmawiaj z dowolnego miejsca na ziemi z dostępem do internetu.
Zintegrowany telefon sieciowy
Automatycznie skonfigurowany do pracy
Oparty na technologii WebRTC
Bezpieczny dzięki szyfrowaniu SSL
Połączenia przychodzące
Połączenia wychodzące
Nagrywanie rozmów
Przekierowania i kolejki
Szybsze wykonywanie połączeń
Wygoda pracy przy komputerze
Eliminacja
kosztu aparatów
Satysfakcja
konsultantów BOK
Dzięki WebRTC mamy jeszcze większe możliwości jeżeli chodzi o VoIP, bo np. można przygotować aplikację-telefon, której nie musisz instalować i która będzie wbudowana w stronę internetową czy w panel WWW Twojej usługi. Wchodzisz na stronę, podłączasz słuchawki i mikrofon i już możesz rozmawiać z dowolnym numerem na świecie lub połączyć się z działem obsługi klienta.
Z WebRTC korzysta nasz Webphone. Jest przykładem aplikacji stworzonej pod konkretne zadanie, czyli współpracę z wielokanałową platformą Focus Contact Center. Dzięki Webphone’owi nie jest potrzebny zewnętrzny telefon, wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację. Webphone jest automatycznie skonfigurowany z Focus Contact Center – nie tracisz czasu na ustawienia aparatów. Po prostu wpinasz słuchawki do komputera, logujesz się w systemie i dzwonisz.
Prowadź kampanie oraz twórz dowolne komunikaty IVR za pomocą najnowszej funkcji Text2Speech dzięki zastosowaniu WebRTC.
Prowadź bez limitu różnego rodzaju kampanie i nie ponoś przy tym kolejnych kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.
Zbuduj profesjonalną centralę BOK do obsługi połączeń przychodzacych, z zapowiedziami głosowymi, przekierowaniami do odpowiednich działów, osób.
Zorganizuj komunikację wielokanałową za pomocą systemu contact center. Zarządzaj całą komunikacją dziąki profesjonalnym kampaniom i raportom.
Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz zarządzania zgłoszeniami.
Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.
Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.
Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.
Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.
Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.
Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.
Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.
Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.
Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.
Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.
Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.
Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.
Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.
3750