Zobacz video
Zamów demo
czat dla firm jako element wielokanałowej obsługi klienta w contact center

Czat

Wyższa satysfakcja klientów i wyższa wydajność pracy konsultantów!

Call Center chat

Call center chat to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji w sprzedaży i obsłudze klienta. Choć wykorzystywany online, daje klientom wrażenie zbliżone do rozmowy ze sprzedawcą w tradycyjnym sklepie, czyli z osobą, która sama zagai oraz bez zwłoki rozwieje wątpliwości przy zakupie. Z kolei firmie zapewnia wysoką wydajność pracy konsultantów, którzy mogą jednocześnie rozmawiać z kilkoma klientami. Sprawdź, jak czat poprawi wyniki Twojej firmy!

MULTICHANNEL CONTACT CENTER

Jak to działa?

identyfikacja rozmówcy

Rozmówca jest identyfikowany wg danych w bazie. Jeśli jego dane są już w bazie, zostają one wyświetlone agentowi, a kolejne zebrane informacje są przypisywane do jego rekordu. Jeśli to pierwszy kontakt - zostaje utworzony nowy rekord.

co-browsing

Konsultant otrzymuje od systemu informację, w którym miejscu w serwisie WWW jest pisząca do niego osoba, co pozwala na prowadzenie rozmowy w odniesieniu do treści oglądanych przez czatującego.

personalizacja

System umożliwia wprowadzenie własnych powitań dostosowanych do kategorii rozmówcy – czy jest to osoba pierwszy raz odwiedzająca stronę, osoba ponownie obecna na stronie, osoba przebywająca na stronie przez określony czas. Wygląd czatu – można określić, czy ma być wyświetlane logo firmy i zdjęcie konsultanta oraz dobrać koloru okna call center chat.

rozmowy symultaniczne

Jeden agent może jednocześnie prowadzić do sześciu niezależnych rozmów w kanale czatu. Kolejne kontakty poprzez czat są ustawiane w kolejce.

Korzyści

Według badań - czat jest kanałem komunikacji, który daje klientom najwyższą satysfakcję w kontaktach z firmami.

satysfakcja klienta

Konsultanci mogą jednocześnie obsługiwać kilka czatów i przeplatać rozmowy wklejanymi gotowymi odpowiedziami.

wyższa wydajność

Call center chat jest tańszy niż tradycyjne kanały komunikacji, warto go wykorzystywać, gdy użycie innych kanałów nie jest konieczne.

oszczędności

Wykorzystanie czatu w sprzedaży internetowej zwiększa konwersję od kilku do nawet 40% (dane z rynku amerykańskiego).

wyższa konwersja

Kontakt

TOMASZ PAPROCKI
Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Magdalena Będkowska
Kierownik Biura Obsługi Klienta
close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU