czat dla firm jako element wielokanałowej obsługi klienta w contact center

Czat

Wyższa satysfakcja klientów i wyższa wydajność pracy konsultantów!

Call Center chat

Call center chat to obecnie najszybciej rozwijający się kanał komunikacji w sprzedaży i obsłudze klienta. Choć wykorzystywany online, daje klientom wrażenie zbliżone do rozmowy ze sprzedawcą w tradycyjnym sklepie, czyli z osobą, która sama zagai oraz bez zwłoki rozwieje wątpliwości przy zakupie. Z kolei firmie zapewnia wysoką wydajność pracy konsultantów, którzy mogą jednocześnie rozmawiać z kilkoma klientami. Sprawdź, jak czat poprawi wyniki Twojej firmy!

MULTICHANNEL CONTACT CENTER

Jak to działa?

identyfikacja rozmówcy

Rozmówca jest identyfikowany wg danych w bazie. Jeśli jego dane są już w bazie, zostają one wyświetlone agentowi, a kolejne zebrane informacje są przypisywane do jego rekordu. Jeśli to pierwszy kontakt - zostaje utworzony nowy rekord.

co-browsing

Konsultant otrzymuje od systemu informację, w którym miejscu w serwisie WWW jest pisząca do niego osoba, co pozwala na prowadzenie rozmowy w odniesieniu do treści oglądanych przez czatującego.

personalizacja

System umożliwia wprowadzenie własnych powitań dostosowanych do kategorii rozmówcy – czy jest to osoba pierwszy raz odwiedzająca stronę, osoba ponownie obecna na stronie, osoba przebywająca na stronie przez określony czas. Wygląd czatu – można określić, czy ma być wyświetlane logo firmy i zdjęcie konsultanta oraz dobrać koloru okna call center chat.

rozmowy symultaniczne

Jeden agent może jednocześnie prowadzić do sześciu niezależnych rozmów w kanale czatu. Kolejne kontakty poprzez czat są ustawiane w kolejce.

Korzyści

Według badań - czat jest kanałem komunikacji, który daje klientom najwyższą satysfakcję w kontaktach z firmami.

satysfakcja klienta

Konsultanci mogą jednocześnie obsługiwać kilka czatów i przeplatać rozmowy wklejanymi gotowymi odpowiedziami.

wyższa wydajność

Call center chat jest tańszy niż tradycyjne kanały komunikacji, warto go wykorzystywać, gdy użycie innych kanałów nie jest konieczne.

oszczędności

Wykorzystanie czatu w sprzedaży internetowej zwiększa konwersję od kilku do nawet 40% (dane z rynku amerykańskiego).

wyższa konwersja

Kontakt

TOMASZ PAPROCKI
Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Magdalena Będkowska
Kierownik Biura Obsługi Klienta

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO