Pobierz eBook

O czym piszemy

Dziesiątki tysięcy złotych wydane na reklamę firmy, pozycjonowanie, telemarketing, zainwestowany czas i wysiłek wielu osób i efekt: zgłaszają się klienci zainteresowani ofertą pożyczki u konkurencji. A następnie… biorą pożyczki u konkurencji. DLACZEGO???

Czemu klienci uciekają?

Czas, jaki pożyczkobiorca przeznacza na wybór firmy udzielającej pożyczki, jest zwykle bardzo krótki. Po podjęciu decyzji o wzięciu pożyczki szybko następuje kontakt z pierwszą firmą, która jest przez klienta kojarzona z branżą „chwilówek” i z którą nie miał negatywnych doświadczeń. Pożyczkobiorca wypełnia formularz na stronie www lub próbuje połączyć się na podany numer telefoniczny.

Jeśli w ciągu kilku minut po wypełnieniu formularza nie skontaktuje się z nim przedstawiciel firmy, najprawdopodobniej zacznie sprawdzać kolejną firmę udzielającą pożyczek. Podobnie jeśli klientowi nie uda się bezproblemowo połączyć telefonicznie, spróbuje kontaktu z innym pożyczkodawcą.

ROZWIĄZANIE DZIĘKI NOWYM TECHNOLOGIOM

Nowe technologie pomagają w usprawnieniu obsługi klientów. Rozwiązaniem problemu opóźnionych i niezindywidualizowanych odpowiedzi na zgłoszenia klientów jest oprogramowanie do wielokanałowej komunikacji firmowej wraz z bazą danych. Takie połączenie znajduje się na platformie komunikacyjnej Focus Contact Center. Pozwala ona na rejestrację całej komunikacji przychodzącej i wychodzącej z firmy, z każdego kanału: telefonicznego, formularzy www, e-maili, czatu i sms-ów

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów