Wielokanałowa Komunikacja i Obsługa Klienta

Uzyskaj ROI wyższe o 24%

Pobierz eBook

O czym piszemy

Czy Ty też kupując przez internet otrzymujesz potwierdzenia e-mailem, wyjaśniasz wątpliwości przez telefon, oraz na bieżąco dostajesz SMS-y o stanie Twojego zamówienia? Nie jesteś sam – 67% konsumentów korzysta z różnych kanałów komunikacji podczas zakupów. A jednocześnie 59% nie lubi, gdy nie może skorzystać z preferowanego kanału.

Tak działają też Twoi klienci. Zatem nie dając im możliwości skontaktowania się z Tobą w wybrany przez nich sposób, pozbawiasz się części zysków.

Z niniejszego e-booka dowiesz się, co to jest wielokanałowa komunikacja, jak korzystają z niej Twoi potencjalni klienci, jak wygląda skuteczność poszczególnych kanałów w liczbach, jakie korzyści daje powiązanie ich ze sobą… zobaczysz też gotowe schematy zastosowania wielu kanałów, które możesz wykorzystać w Twojej firmie.

Podnieś jakość obsługi dzięki wirtualnej centrali telefonicznej

Rozbuduj lub zmodernizuj infrastrukturę telefoniczną Twojej firmy!

Omów Focus PBX w Twojej firmie

połączenia przychodzącepołączenia wychodzącetelefony komórkowe w wirtualnej centralikonferencjafax2mailwideokonferencjapoczta głosowagrupy numerówoszczędności

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Przewodnik RODO
Pobierz eBook