Chat with us, powered by LiveChat

Pobierz bezpłatny ebook

O czym piszemy

W dobie nowoczesnych technologii i potrzeby pozostania w ciągłym ruchu wiele kancelarii prawnych korzysta z usług oferujących kontakt czy organizację spotkań biznesowych na odległość. Rynek dostawców tego typu rozwiązań nieustannie rośnie, szczególnie jeśli chodzi o usługi bezpłatne, na które firmy decydują się ze względu na ograniczanie kosztów. Jednak czy jest to słuszna decyzja?

Korzystanie z darmowych rozwiązań niesie ze sobą ryzyko utraty wysokiej jakości, jak i stabilności sygnału.

Gdy nie jest ona wystarczająca, w trakcie rozmowy mogą pojawić się trzaski, chwile ciszy, a nawet częste zrywanie połączeń. Takie sytuacje nie mogą mieć miejsca w trakcie rozmów z kancelarią prawną, ponieważ mają negatywny wpływ na reputację i świadczą o braku profesjonalizmu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy bloki tematyczne:

  • Jak zabezpieczać połączenia telekonferencyjne w kancelarii prawnej?
  • Najważniejsze funkcje Telemeetingu Focus Telecom
  • Telemeeting w liczbach

O Focus Telecom

Focus Telecom Polska oferuje systemy do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej (cloud software). Autorskie oprogramowanie Focus Contact Center wykorzystywane jest w sprzedaży, obsłudze klientów oraz zarządzaniu (komunikacja wewnętrzna i zarządzanie personelem).

Z ebooka dowiesz się: jakie są najważniejsze zasady bezpieczeństwa przy prowadzeniu telekonferencji w kancelarii prawnej, jakie niebezpieczeństwa wynikają z prowadzenia niezabezpieczonych połączeń, jak ważne jest chronienie danych swoich klientów, jakie rodzaje zabezpieczeń są oferowane w usługach telekonferencji  i wiele więcej.

Fragment e-booka

Korzystanie z darmowych rozwiązań niesie ze sobą ryzyko utraty wysokiej jakości, jak i stabilności sygnału. Gdy nie jest ona wystarczająca, w trakcie rozmowy mogą pojawić się trzaski, chwile ciszy, a nawet częste zrywanie połączeń. Takie sytuacje nie mogą mieć miejsca w trakcie rozmów z kancelarią prawną, ponieważ mają negatywny wpływ na reputację i świadczą o braku profesjonalizmu. Usługi dedykowane dla biznesu, takie jak Telemeeting, rozwiązanie telekonferencyjne od Focus Telecom Polska nie bazują na technologii VoIP. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie jak najwyższej jakości i stabilności połączeń. Pracownicy kancelarii, oprócz niskiej jakości sygnału wykonywanych połączeń, skarżą się na wadliwie działającą obsługę posprzedażową, a nawet jej brak. Ze względu na słabą jakość połączeń i częste przerywanie rozmów w przypadku darmowych rozwiązań, wsparcie opiekuna handlowego wydaje się czymś niezbędnym. Często jednak taka funkcjonalność nie jest wliczona w ramach umowy, co skutkuje tym, że w nagłej sytuacji klient zostaje bez wsparcia. Natomiast rozwiązanie Focus Telecom Polska oferuje nie tylko kontakt z dedykowanym opiekunem handlowym, ale również darmowe szkolenia na każdym etapie współpracy. W efekcie zapewnione zostaje wsparcie techniczne i gotowość pomocy w każdej kwestii związanej z telekonferencją.

SPOTKANIA BIZNESOWE w większości dotyczą spraw ważnych dla całej firmy, nierzadko zawierających poufne informacje. W przypadku kancelarii prawnych bardzo ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa wykonywanych połączeń, by uniknąć ryzyka przedostania się informacji do przypadkowych osób. Telemeeting oferuje kilka funkcjonalności pozwalających zwiększyć bezpieczeństwo rozmów telefonicznych. Po pierwsze: automatyczna autoryzacja numeru, dzięki której wdzwaniający się klient zostaje od razu rozpoznany, co niweluje ryzyko „wtargnięcia” przypadkowych osób na spotkania. Po drugie: możliwość cyklicznej zmiany numerów PIN, w przypadku dłużej realizowanych projektów, a także zmiana numeru w sytuacji nagłej, ad hoc, pozwalająca zachować poufność rozmów.

W PROWADZENIU TELEKONFERENCJI bardzo istotne jest również odpowiednie zarządzanie spotkaniami. Szczególnie w przypadku kancelarii prawnych, które takich spotkań mogą mieć bardzo wiele. Rozwiązanie oferowane przez Focus Telecom dostępne jest z poziomu przeglądarki WWW dla każdego użytkownika. Ponadto usługa umożliwia również zainstalowanie wtyczki do Outlooka, która pozwala na zarządzanie telekonferencjami poprzez skrzynki pocztowe. Jak wiadomo, są one w dzisiejszych czasach głównym kanałem komunikacji w firmie. Dzięki temu zarządzanie usługą staje się jeszcze prostsze i jeszcze bardziej dostępne.

CO WIĘCEJ, dzięki usłudze Telemeeting możliwe jest rejestrowanie prowadzonych rozmów w formacie mp3. To bardzo przydatne, w przypadku konieczności odtworzenia przebiegu spotkania dla sporządzenia raportu czy wyciągnięcia kluczowych informacji z przykładowo długiego spotkania. Oprócz nagrywania rozmów, rozwiązanie oferuje przesyłanie dokumentów w formacie PDF do wszystkich uczestników spotkania. W efekcie każdy z nich może samodzielnie je przeczytać bądź też zasugerować ewentualne poprawki w czasie rzeczywistym, co znacznie przyspiesza i optymalizuje pracę. Wychodząc naprzeciw wymaganiom współczesnego klienta i rynku, Focus Telecom Polska przygotował również aplikację mobilną dostępną dla smartfonów z systemem Android i iOS, Telemeeting Mobile, dzięki której zorganizowanie i dołączanie do konferencji staje się jeszcze prostsze i szybsze.