Mów w języku omnichannel!

Nowe technologie w służbie contact center przyszłości

Pobierz eBook

O czym piszemy

Omnichannel to strategia komunikacji wielokanałowej, która staje się niezbędnym narzędziem w obsłudze klienta, sprzedaży, ale też marketingu.

Omnichannel i związane z nim nowe technologie zmieniają zarówno rynek, jak i oczekiwania Klientów. Zaprezentujemy więc, jak wpływa to na contact center, które w przyszłości przyjmie formę profesjonalnego centrum do komunikacji z Klientami.

Podnieś jakość obsługi dzięki wirtualnej centrali telefonicznej

Rozbuduj lub zmodernizuj infrastrukturę telefoniczną Twojej firmy!

Omów Focus PBX w Twojej firmie

połączenia przychodzącepołączenia wychodzącetelefony komórkowe w wirtualnej centralikonferencjafax2mailwideokonferencjapoczta głosowagrupy numerówoszczędności

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów