CRM to za mało...

Narzędzia wspierające zarządzanie relacjami z Klientem

Pobierz eBook

O czym piszemy

Systemy CRM stają się praktycznie niezbędne do utrzymania odpowiednich relacji z Klientami bez względu na wielkość firmy. Warto je  również wzbogacać o inne narzędzia, usprawniające zarządzanie tymi relacjami. Sprawdź jakie mogą być korzyści z ich wykorzystania. 

Podnieś jakość obsługi dzięki wirtualnej centrali telefonicznej

Rozbuduj lub zmodernizuj infrastrukturę telefoniczną Twojej firmy!

Omów Focus PBX w Twojej firmie

połączenia przychodzącepołączenia wychodzącetelefony komórkowe w wirtualnej centralikonferencjafax2mailwideokonferencjapoczta głosowagrupy numerówoszczędności

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów