Zobacz video
Zamów demo
dla mediow o call center w chmurze

Dla mediów

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o firmie, materiałami eksperckimi i komunikatami prasowymi.
Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Kontakt dla mediów:
pr@focustelecom.pl
+ 48 536 332 254

Informacje prasowe

Informacje prasowe

Styczeń 13, 2016

Nowy trend w windykacji: technologia...

Aż 84% polskich firm ma problemy z egzekwowaniem należności. Firmy windykacyjne mają pełne ręce [...]

Styczeń 7, 2016

Obsługa klienta 2016 – jakie z...

„Proszę czekać na połączenie z konsultantem” – czy w 2016 roku już nie usłyszymy tego zdania? [...]

Grudzień 17, 2015

Kto zarobi na świątecznych pożyczkac...

W grudniu sprzedaż pożyczek krótkoterminowych, tzw. chwilówek, wzrasta o blisko 25%. Starsi [...]

Grudzień 8, 2015

Co e-klienci chcą wiedzieć o prezent...

Aż 92% internautów kupi chociaż część podarunków w sklepach internetowych. Właśnie teraz [...]

Grudzień 3, 2015

Jaki jest polski klient 2.0?

Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest [...]

Listopad 3, 2015

7 kroków do uszczęśliwienia klienta...

Szybkość kontaktu i działania, specjalistyczna wiedza, personalizacja… Poznaj 7 kroków w [...]

Październik 22, 2015

Telekonferencja – jak nie trac...

Popularność telekonferencji wynika z dążenia firm do zwiększenia wydajności pracy przez [...]

Materiały eksperckie

 

Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem

 

Call Contact Center - wprowadź swój biznes na wysokie obroty

 

Jak zwiększyć przychody e-sklepu dzięki lojalnym klientom

 

Jak zwiekszyć sprzedaż pożyczek gotówkowych

 

Wirtualna centrala - niezbędnik nowoczesnego biznesu!

 

Skuteczna windykacja

 

Jak usprawnić komunikację z klientem e-sklepu?

 

O czym warto pamiętać prowadząc telekonferencje w kancelarii prawnej?

Media Kit

Informacja o firmie

Nasi eksperci

Logotypy

Media o nas

Kto zarobi na świątecznych pożyczkach?

19.12.2015

Dlaczego połowa polskich e-sklepów znika z rynku?

18.12.2015

Klient nowej ery, czyli nielojalny i wymagający

7.12.2015

Polski klient 2.0. Kim jest i czym się charakteryzuje?

4.12.2015

7 kroków do uszczęśliwienia klienta

6.11.2015


Znajomości nie otworzą każdych drzwi.

20.10.2015

Omnichannel w sprzedaży i obsłudze klienta - czy już obowiązkowe?

10.09.2015

Wszechkanałowość - ratunek dla handlu

5.09.2015

Zwykły dostawca czy partner w biznesie? Zaufanie do marki

1.09.2015

10 wskazówek jak napisać idealny e-mail do klienta

15.08.2015

Jak rozmawiać z klientami przez czat

15.07.2015

Małych firm nie stać na tracenie klientów.

12.06.2015

Focus Telecom idzie w świat.

08.05.2015

Wydajność w call center: jaki tryb wybierania numer telefonicznego jest najlepszy?

29.04.2015

Efektywne zarządzanie projektami, zabezpieczenie danych i skuteczna komunikacja.

23.04.2015

Które segmenty rynku teleinformatycznego rosną najdynamiczniej?

06.04.2015

Wydawnictwo zdecydowało się na budowę własnego call center. Wybrało rozwiązanie chmurowe.

nr 7/2013

Telefon traci na rzecz Facebooka i SMS-ów.

08.04.2015

Skuteczna komunikacja tu i teraz.

06.02.2015

Nie musisz obniżać cen, aby Twoja firma stała się konkurencyjna.

30.05.2014

Sposoby zwiększania konkurencyjności mniejszych przedsiębiorstw.

20.02.2015

Czego oczekują organizacje korzystające z systemów call center.

09.06.2014

Centrale telefoniczne niedługo odejdą do lamusa.

26.06.2014

IVR – usługa z komunikacyjnym potencjałem

nr 5/2012

O czym marzy Office Manager?

nr 6/2012

Dla kogo praca w teleinformatyce.

16.01.2013

Focus Telecom wypłynął na chmurze. Dziś firma zarabia na innowacjach dla oszczędnych.

05.02.2013

W usprawnieniu codziennej komunikacji w firmie coraz większą rolę odgrywają rozwiązania IT.

15.03.2013

Nie kupuj kota w worku, czyli IT na miarę przedsiębiorstwa.

15.03.2013

Poznać klienta. Dzięki nowoczesnym funkcjom CRM przedstawiciele terenowi pełnią obecnie nową funkcję.

01.04.2013

Bez pieniędzy i sprzyjającej koniunktury też można rozkręcić firmę.

30.04.2013

Outsourcing teleusług to droga do nowoczesnego centrum kontaktowego.

30.04.2013

Rewolucja w ruchu. A wszystko to, by jeszcze mocniej ciąć koszty.

01.05.2013

Focus Telecom rozwija chmurę.

15.11.2013

Cloud computing - usługi w chmurze

28.06.2012

Rynek usług cloud computing rozwija się bardzo dynamicznie

03.07.2012

Chcemy, żeby firmy zarabiały na usługach cloud computing

03.07.2012

Jak prosto, szybko i bez dużych nakładów inwestycyjnych założyć call center.

25.07.2012

Jak i po co tworzyć w firmie dział R&D?

nr 30/2013

Focus Telecom Polska – pewny zysk z abonamentu.

nr 27/2012

W crowdfundingu Polska jeszcze raczkuje, ale ten model biznesu z miesiąca na miesiąc zyskuje.

nr 30/2013

Wykorzystanie chmurowego modelu działalności call center przełożyło się na zwiększenie sprzedaży.

nr 34/2012

Tańsza komunikacja w chmurze. System pozwolił obniżyć koszty rozmów wychodzących o ok. 30%.

nr 11/2013

Mobilność pracy na wagę złota - skalowalność i elastyczność systemu.

nr 7/2013
close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU