CALL CENTER DLA ECOMMERCE

Call center dla ecommerce to narzędzie do perfekcyjnej obsługi klientów, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż ecommerce.
Sposób na satysfakcję i lojalność klientów oraz wydajną pracę sprzedawców.

CALL CENTER DLA ECOMMERCE

Call center dla ecommerce to narzędzie do perfekcyjnej obsługi klientów, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż ecommerce.
Sposób na satysfakcję i lojalność klientów oraz wydajną pracę sprzedawców.

Podnieś konwersję

Klient już wszedł na stronę sklepu, ale rezygnuje z zakupu bo nie może znaleźć produktu, nie rozumie jego opisu czy nie wie, jakie są warunki zakupu. STOP! Zatrzymaj klienta. Zachęć go do kontaktu z Tobą poprzez chat, telefon, formularz www. Najważniejsze odpowiedz na zapytanie natychmiastowo!

Realizacja tych wszystkich działań w odpowiednim momencie jest możliwa dzięki platformie komunikacyjnej Focus Contact Center i jej funkcjom monitoringu komunikacji, powiadomień i automatycznych oddzwonień.

Podnieś konwersję

Klient już wszedł na stronę sklepu, ale rezygnuje z zakupu bo nie może znaleźć produktu, nie rozumie jego opisu czy nie wie, jakie są warunki zakupu. STOP! Zatrzymaj klienta. Zachęć go do kontaktu z Tobą poprzez chat, telefon, formularz www. Najważniejsze odpowiedz na zapytanie natychmiastowo!

Realizacja tych wszystkich działań w odpowiednim momencie jest możliwa dzięki platformie komunikacyjnej Focus Contact Center i jej funkcjom monitoringu komunikacji, powiadomień i automatycznych oddzwonień.

Spraw, by klienci chcieli wracać do Twojego sklepu

Lojalny klient to skarb. Wiedzą o tym giganci e-commerce (np. Amazon), którzy czerpią 75% swoich przychodów właśnie z zakupów powracających klientów.
Aby klient chciał wrócić do Twojego sklepu, musisz posiadać nie tylko dobrą ofertę ale i zapewnić doskonałą obsługę.

Z Focus Contact Center idealna obsługa będzie standardem w Twoim sklepie. Platforma umożliwia perfekcyjną obsługę przesz telefon, natychmiastową reakcję na zapytania, szybką realizację zgłoszeń, komunikację przez kilka kanałów kontaktu i bardzo cenioną przez klientów personalizację obsługi.

Spraw, by klienci chcieli wracać do Twojego sklepu

Lojalny klient to skarb. Wiedzą o tym giganci e-commerce (np. Amazon), którzy czerpią 75% swoich przychodów właśnie z zakupów powracających klientów.
Aby klient chciał wrócić do Twojego sklepu, musisz posiadać nie tylko dobrą ofertę ale i zapewnić doskonałą obsługę.

Z Focus Contact Center idealna obsługa będzie standardem w Twoim sklepie. Platforma umożliwia perfekcyjną obsługę przesz telefon, natychmiastową reakcję na zapytania, szybką realizację zgłoszeń, komunikację przez kilka kanałów kontaktu i bardzo cenioną przez klientów personalizację obsługi.

Obsługuj zgłoszenia sprawnie i szybko

Klienci wysyłają zapytania, zamówienia, reklamacje, informacje o zwrotach… Zgłoszenia napływają przez telefon, mail, formularz www, czat, SMS i media społecznościowe.

Jak nad tym zapanować? Jak sprawić, by obsługa zgłoszeń była kompetentna i terminowa, a jednocześnie nie była zbyt czasochłonna i tym samym kosztowna?
Zastosuj Focus Desk, system obsługi zgłoszeń, który ułatwi i usprawni pracę każdego e-sklepu.

Wykrywanie poczty głosowej AMD

Obsługuj zgłoszenia sprawnie i szybko

Klienci wysyłają zapytania, zamówienia, reklamacje, informacje o zwrotach… Zgłoszenia napływają przez telefon, mail, formularz www, czat, SMS i media społecznościowe.

Jak nad tym zapanować? Jak sprawić, by obsługa zgłoszeń była kompetentna i terminowa, a jednocześnie nie była zbyt czasochłonna i tym samym kosztowna?
Zastosuj Focus Desk, system obsługi zgłoszeń, który ułatwi i usprawni pracę każdego e-sklepu.

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Kamil Zlomanczuk

Kamil Złomańczuk

Kierownik ds klientów kluczowych

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO