Oprogramowanie do obsługi pacjenta dla branży medycznej

Zbuduj profesjonalny dział obsługi pacjenta w oparciu o nowoczesny system Contact Center

.

Utrata potencjalnych klientów spowodowana trudnościami z dodzwonieniem się do placówki i umówieniem na wizytę

Utrata potencjalnych klientów spowodowana trudnościami z dodzwonieniem się do placówki i umówieniem na wizytę

Rozwiązanie: Oddzielna infolinia odciążająca pracę rejestracji i wielokanałowość

⚫️   Daj pacjentom możliwość umówienia się na wizytę wieloma kanałami komunikacji
⚫️   Skróć czas oczekiwania na połączenie dzięki oddzielnej infolinii i kolejkowaniu połączeń
⚫️   Zastosuj profesjonalne menu głosowe IVR, które rozwiązuje proste zapytania i przekierowuje połączenia do właściwych osób
⚫️   Skorzystaj z chatu na stronie, lub zintegruj system z Facebook Messengerem, żeby odciążyć rejestrację i infolinię i odpowiadać na pytania

.

Puste gabinety pomimo umówionych wizyt

Puste gabinety pomimo umówionych wizyt

Rozwiązanie: Automatyzacja powiadomień i przypomnień

⚫️   Wysyłaj automatyczne powiadomienia o nadchodzących wizytach (mail, sms) oraz potwierdzenia wizyt
⚫️   Ustaw automatyczne przypomnienia dla pacjentów o nadchodzących badaniach kontrolnych

Rozwiązanie: Automatyzacja powiadomień i przypomnień

⚫️   Wysyłaj automatyczne powiadomienia o nadchodzących wizytach (mail, sms) oraz potwierdzenia wizyt
⚫️   Ustaw automatyczne przypomnienia dla pacjentów o nadchodzących badaniach kontrolnych

.

Brak przepływu informacji pomiędzy placówkami

Brak przepływu informacji pomiędzy placówkami

Rozwiązanie: Centralizacja komunikacji

⚫️   Skoordynuj pracę działów rejestracji, żeby nie powielać terminów wizyt w różnych placówkach
⚫️   Miej dostęp do wiedzy o wszystkich pacjentach i historii kontaktów we wszystkich placówkach
⚫️   Zintegruj bazę danych z kalendarzami dostępności lekarzy i sprzętu medycznego w różnych placówkach

.

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.