Wykorzystanie nowych technologii w ratowaniu porzuconych koszyków, upraszczaniu i skracaniu procesu zakupowego, rozwijaniu trwałych relacji z klientami i minimalizacji negatywnych efektów ROPO – to główne zagadnienia najbliższego śniadania w chmurze – 20 października w Warszawie. Na spotkaniu przedstawiony zostanie również system Focus Contact Center – wielokanałowa platforma komunikacyjna.


Nie udało Ci się uczestniczyć w Śniadaniu? Przetestuj system teraz >


Zapraszamy na kolejne wydarzenie z cyklu “Śniadanie w chmurze”. “Śniadania w chmurze” to spotkania z ekspertami w godzinach porannych połączone z poczęstunkiem. Każde spotkanie jest poświęcone specyficznym dla danej branży, nowatorskim usługom komunikacyjnym świadczonym w modelu cloud computing, które ułatwiają poprawę jakości obsługi, zwiększenie sprzedaży i usprawnienie zarządzania firmą.

Temat najbliższego śniadania:

Jak podnieść konwersję i zdobyć lojalność klientów

dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym?

Co w programie?

  1. Kluczowe wyzwania sprzedaży online
  2. Potencjalni klienci – 5 newralgicznych momentów, kiedy można ich stracić
  3. Lojalny klient – czy tacy jeszcze istnieją? Jak zdobyć serce klienta?
  4. Narzędzia zwiększające sprzedaż online
  5. Jak to robią inni? Case study skutecznego zwiększenia konwersji
  6. Focus Contact Center – prezentacja wielokanałowej platformy komunikacyjnej dla e-commerce

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Opowiemy, dlaczego klienci sklepów internetowych tak często porzucają koszyki i jak można temu zaradzić.
  • Wskażemy często niezauważane problemy, przez które klienci przechodzą do konkurencji.
  • Omówimy niskokosztowe sposoby „uszczęśliwiania” klienta, dzięki którym będzie chciał ponownie zrobić w Waszym sklepie zakupy.
  • Dowiesz się, jak gromadzić i wykorzystywać wiedzę o klientach dla wzrostu sprzedaży.
  • Przedstawimy narzędzia, które skutecznie zwiększają sprzedaż online.
  • Pokażemy prawdziwe przykłady zastosowania nowych rozwiązań w obsłudze klienta i ich wpływu na sprzedaż – case study firm z branży e-commerce.

Kto poprowadzi warsztaty?

Tomasz_Paprocki

 

Tomasz Paprocki – dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska, ekspert w zakresie rozwiązań podnoszących jakość obsługi klientów, związany z rynkiem IT dla biznesu od 12 lat. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Partnerzy wydarzenia

Partnerami wydarzenia są Harvard Business Review Polska, Katalog Marzeń i Photogenica, zaś patronami medialnymi Gazeta Finansowa, Klinika E-commerce i Marketer+.

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk