Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Postępująca cyfryzacja wpływa na coraz więcej obszarów naszego życia. Nie omija rzecz jasna także branży B2B, która sama w sobie jest jednak stosunkowo „trudna”, pod względem złożonych procesów, zachodzących na drodze relacji między firmą a Klientem, który w tym wypadku także jest firmą.

Nowe technologie wprowadzają nas więc do ery cyfrowej, która wywołała swojego rodzaju rewolucję społeczną. W poniższym wydaniu postanowiliśmy wspólnie z największymi graczami branży B2B zastanowić się nad przyszłością biznesu i jak mogą na niego wpłynąć nowe technologie.

Postaraliśmy się odpowiedzieć na nurtujące pytania branży. W celu analizy wpływu nowoczesnych narzędzi technologicznych na biznes Piotr Matysik, Prezes Zarządu Marketplanet opowie o platformie zakupowej – czy jest to wciąż trend czy już niezbędny kierunek rozwoju? Maciej Pokrzywiński, Dyrektor Generalny IT Company wykaże zaś, że IT napędza obecnie biznes.  Natomiast Agnieszka Zawadka, Chief Marketing Officer Livespace udowodni, że Transformacja cyfrowa jest przyszłością sprzedaży

Innowacje nie mogą jednak być pozbawione pierwiastka humanistycznego, dlatego w wydaniu zastanawiamy się także nad komunikację czy relacjami z Klientem, o czym teksty napisali  Marcin Pieniążek, Specjalista Skoncentrowany na Komunikacji z Tide Software oraz Agata Ludwikowska, Content Project Manager z Focus Telecom.

Mamy nadzieję, że zgromadzona tu wiedza pomoże Państwu w odpowiedzi na nurtujące pytania. Serdecznie zapraszamy do lektury i dziękujemy za zaufanie.