Blog

W marcu Śniadania w Chmurze wraz z Focus Telecom prezentują liczną i ciekawą ofertę nowych spotkań i warsztatów biznesowych. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tematami i harmonogramem!

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Poniżej tematy spotkań na marzec z linkami do rejestracji:

Metody poprawy standardu obsługi Klienta w branży motoryzacyjnej – optymalizacja lejka sprzedaży. Warszawa, 12  marca 2019, godz.9:00.

Jak zapewnić pięciogwiazdkowy poziom obsługi na każdym etapie kontaktu z Klientem? Kraków, 13 marca 2019, godz. 9:00.

4 strategie obsługi Klienta w strukturach scentralizowanych vs. rozproszonych, Warszawa, 15 marca 2019, godz. 9:00.

Jak pozyskiwać nowych Klientów na świadczenie usług w kanałach elektronicznych? Warszawa, 20 marca 2019, godz. 9:00.

Ile zyskuje Twój biznes dzięki sprawnej komunikacji z Klientem? Warszawa, 21 marca 2019, godz. 9:00.

Rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii – Klient jako centrum przychodów i zysków, Warszawa, 22 marca 2019, godz 9:00.

Dlaczego warto zintegrować system CRM z rozwiązaniami Call/Contact Center? Case Study, Warszawa, 26 marca 2019, godz. 9:00.

Strategie zarządzania leadami – odpowiedź na zmienne potrzeby Klientów, Katowice, 27 marca 2019, godz. 9:00.

 

Serdecznie zapraszamy!