Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Jak tam po majówce? Trochę chłodno? Zapraszamy zatem do nabrania energii do biznesowego działania na majowych webinarach SalesLeader!

SalesLeader to cykl bezpłatnych webinariów, szkoleń i warsztatów dla specjalistów i managerów działów marketingu, sprzedaży oraz obsługi Klienta.

Biznesowa tematyka o dużej rozpiętości, praktyczne podejście i eksperci z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach to wizytówka SalesLeader! Chcemy dzielić się z Państwem wiedzą, którą sami sprawdziliśmy w praktyce. Wierzymy, że wspólnie możemy wiele dokonać.

Poniżej spis majowych tematów webinariów:

Jak ożywić martwych klientów? – czyli skuteczny procesa „sales/lead recycling” w sprzedaży i marketingu, 9 maja 2019, 11:00.

Jak nie tracić leadów sprzedażowych? Centrala telefoniczna (PBX) jako najtańsze narzędzie kontroli połączeń w firmie, 13 maja, 13:00.

Strategie nowoczesnej obsługi klienta w B2B – warsztat praktyczny, 15 maja 2019, 10:00.

Jak stworzyć nowoczesny zespół call center w firmach B2B (warsztat z ekspertem), 15 maja 2019, 11:00.

Customer Experience – jak wygrać walkę o klienta?, 16 maja 2019, 10:00.

Strategie generowania leadów w „trudnych” branżach B2B, 16 maja 2019, 13:00

Strategia multichannel marketing w firmach B2B – warsztat praktyczny, 21 maja 2019, 10:00.

Customer Experience w HR – czyli jak zapewnić jakość obsługi w procesie rekrutacyjnym? Warsztat praktyczny dla średnich i dużych agencji HR i wieloosobowych działów HR, 21 maja 2019, 13:00.

Strategie generowania leadów w branży nieruchomości (wynajem/sprzedaż/relokacja/zarządzanie), 28 maja 2019, 10:00.

Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z klientem, 28 maja 2019, 13:00.

Strategie zarządzania zespołem w nowoczesnym call center w B2B i B2C (warsztat praktyczny), 29 maja 2019, 11:00.

Prezentacja działania aplikacji mobilnej do monitorowania pracy handlowców i pracowników (warsztat praktyczny), 29 maja 2019, 13:00.

Strategia budowy i zarządzania nowoczesnym zespołem Biura Obsługi Klienta – case study, 31 maja 2019, 10:00.

Serdecznie zapraszamy!