Praca terenowa potrafi być trudnym doświadczeniem nie tylko dla pracowników: handlowców, pośredników, czy serwisantów. Stanowi ona również problem dla pracodawcy, czy menedżera, któremu trudno jest monitorować wyniki z terenu, a także w razie potrzeby udzielić pracownikom wsparcia. I tu z pomocą przyjść może aplikacja mobilna.

 

Praca zdalna, która wymaga telefonicznego kontaktu z klientem na wysokim poziomie to duże wyzwanie nawet w dobie telefonów komórkowych. Pracownicy terenowi nie mają dostępu do firmowych systemów, czyli muszą się obywać bez wszystkich danych o kliencie i bez możliwości szybkiej ich weryfikacji. I tutaj z pomocą może im przyjść unikatowa na rynku aplikacja mobilna w dwóch wersjach – pełnej i lekkiej – Focus Mobile i Focus Mobile Lite, która zapewni wysoką jakość komunikacji i poprawę przebiegu wszystkich procesów związanych z pracą terenową.

 

Serdecznie zachęcamy do lektury naszego e-poradnika “Efektywna sprzedaż i obsługa klienta w terenie. Aplikacja mobilna”, który pokazuje najważniejsze zastosowania i funkcje aplikacji mobilnej w firmach, w których pracownicy terenowi stanowią istotną siłę i istnieje potrzeba wsparcia ich pracy i monitorowania wyników.

 


 

Pobierz eBook