Zobacz video
Zamów demo

Blog

Dla klienta gotowego do wzięcia pożyczki, newralgicznym momentem przy wyborze firmy pożyczkowej jest kontakt z jej konsultantem. Czy jest łatwo dostępny, profesjonalny i zna potrzeby klienta? Trzy minuty wystarczą by zyskać lub stracić pożyczkobiorcę.

Proces pozyskania pożyczkobiorcy składa się z czterech etapów. Rozpoczyna się uświadomieniem potencjalnemu klientowi istnienia produktu (krótkoterminowej pożyczki gotówkowej), potem następują starania o wzbudzenie zainteresowania produktem, kolejnym krokiem jest uzyskanie chęci posiadania produktu (wzięcia pożyczki) i wreszcie finał – skłonienie klienta do kontaktu z firmą pożyczkową. Na tym etapie najłatwiej w krótkim czasie przekreślić dokładnie zaplanowane, intensywne działania z trzech poprzednich faz.

Tracenie już gotowego klienta to powszechny błąd w branży pożyczek krótkoterminowych. Kolejki na infolinii, brak natychmiastowej reakcji na zgłoszenie przez formularz www lub na czacie, brak wiedzy o dotychczasowych kontaktach klienta z firmą – to typowe przyczyny „gubienia leadów”, czyli innymi słowy – dobrowolnego przekazywania ich konkurencji.

Rozwiązaniem jest automatyzacja procesu komunikacji odpowiednio dopasowana do umiejętności poszczególnych działów, a nawet osób w firmie. Fachowo dobrane narzędzia business automation umożliwiają bezproblemowy kontakt pożyczkobiorcy z firmą w każdym momencie i obsługę adekwatną do potrzeb konkretnego klienta. Kluczową sprawą jest dobór odpowiednich narzędzi, które zoptymalizują skuteczność i wydajność pracy agentów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak…:

  • jak wygląda pełen proces pozyskania pożyczkobiorcy?
  • kiedy czas jest kluczowy w kontaktach z klientami?
  • jakie są typowe błędy w komunikacji z potencjalnymi klientami i jak się ich ustrzec?
  • jakie narzędzia windują skuteczność sprzedaży pożyczek na zupełnie nowy poziom?
  • jakie narzędzia podnoszą satysfakcję i lojalność klientów?
  • jakie narzędzia zwiększają wydajność telesprzedaży i jednocześnie redukują jej koszty?
  • jak wyglądało zastosowanie tych narzędzi w konkretnej firmie? – case study

POBIERZ E-BOOK

 

A może zamiast czytać, wolisz porozmawiać o narzędziach, dzięki którym zwiększysz sprzedaż pożyczek? Wypełnij poniższy, krótki formularz, a niezwłocznie do Ciebie oddzwonimy.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn7Email this to someone
close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU