Narzędzia komunikacji biznesowej typu call center od Focus Telecom, które są dostępne w środowisku chmurowym, będą od tego roku dystrybuowane przez ABC Data. Współpraca z dystrybutorem w zakresie sprzedaży usług SaaS to nowy i unikatowy model biznesowy.

Nowy model partnerstwa dla cloud computing

Nowy w skali europejskiej model współpracy polega na sprzedaży usług dostępnych w chmurze cyfrowej poprzez dystrybutora. Powszechnie stosowanym rozwiązaniem jest sprzedaż usług bezpośrednio przez firmę tworzącą oprogramowanie. Partner Focus Telecom w tym modelu współpracy, ABC Data, jest liderem dystrybucji sprzętu IT i elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE. Firma prowadzi bezpośrednią działalność w 8 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii oraz w Rumunii i na Węgrzech. Włączenie usług Focus Telecom do oferty ABC Data nastąpiło w 2016 roku.

Cezary Małuj prezes Focus TelecomPartnerstwo z ABC Data jest elementem naszej strategii ekspansji zagranicznej – mówi Cezary Małuj, prezes Focus Telecom. ABC Data jest jedynym dystrybutorem sprzętu IT i oprogramowania, który działa bezpośrednio w ośmiu państwach regionu CEE. – Drugim względem było dążenie do większej koncentracji na naszej podstawowej działalności, jaką jest rozwój innowacyjnych systemów komunikacji biznesowej. Już teraz jesteśmy liderem w wielu obszarach związanych z dostarczaniem rozwiązań wspierających sprzedaż i obsługę klienta. Komunikacja biznesowa wymaga jednak stałego wprowadzania nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej usprawnią i ułatwią pracę, czyli takich, jakie tworzy i oferuje Focus Telecom.

Focus Telecom oraz ABC Data – podstawy współpracy

Paweł Ryniewicz ABC DataABC Data dostarcza swoim partnerom specjalistyczne usługi, dopasowywane indywidualnie do ich potrzeb biznesowych. Nawiązanie współpracy z Focus Telecom, dynamicznie rozwijającą się spółką technologiczną, pozwoli doskonalić doświadczenie inżynierów ABC Data. – Intensywnie pracujemy nad budową pozycji ABC Data, jako renomowanego dystrybutora VAD – tłumaczy Paweł Ryniewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Value+ w ABC Data – Wartość dodana, którą oferujemy naszym klientom to m.in. najwyższej jakości usługi – od audytu istniejącego zaplecza IT, przez wynajem sprzętu, analitykę biznesową, aż po wdrażanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Organizujemy również szkolenia dla resellerów i klientów końcowych oraz zapewniamy niezbędne wsparcie techniczne. Partnerstwo z Focus Telecom, cenionym dostawcą usług realizowanych w chmurze, pozwoli nam na dalszy rozwój posiadanych kompetencji w tym obszarze – dodaje Paweł Ryniewicz.

Sprzedaż usług dostępnych w chmurze przez sieć dystrybutora to nowy model biznesowy, jednak obie firmy spodziewają się, że dość szybko znajdą naśladowców. Rozwiązania chmurowe są coraz chętniej wykorzystywane, w wielu obszarach stają się standardem. Odbiorcy biznesowi oczekują, że dystrybutorzy będą mieć w swojej ofercie także usługi z chmury. Taki jest wymóg rynku.

 

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk