Focus Telecom Polska
222 289 289
Menu   ≡ ╳
  • Nasze usługi
    • Focus Contact Center System do zarządzania komunikacją z Twoimi Klientami
    • Focus DESK Wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi.
    • Focus PBX Centrala telefoniczna VoIP w chmurze
  • Funkcje systemu
    • INTEGRACJE
      • INTEGRACJE SYSTEMOWE
      • FOCUS CTI for SALESFORCE
      • FOCUS CTI for HUBSPOT
      • FOCUS CTI for IdoSell
    • Monitoring połączeń komórkowych
    • Sitecall Pozyskuj więcej kontaktów ze strony www
    • Telemeeting Bezpieczne telekonferencje
  • Branże
    • eCommerce
    • Pożyczki
    • Fotowoltaika
    • Usługi medyczne
    • Salony samochodowe
    • Transport & logistyka
    • Windykacja
    • Administracja publiczna
    • Produkcja
    • Turystyka & hotele
    • Nieruchomości
  • Zasoby
    • Blog
    • Ebooki
    • Case Studies
    • Szablony
    • Webinary
  • O nas
    • Dla mediów
    • POZYTYWNI W KONTAKCIE
    • INFORMACJE PRAWNE
    • OPERATOR
    • telekomunikacja
  • 20.08.2018
  • Anna Zalewska
  • Kategorie: Baza wiedzy

Baza wiedzy – IVR (ang. interactive voice response)

IVR (ang. interactive voice response)

System  interaktywnej obsługi rozmówcy, umożliwiający  indywidualną zapowiedź głosową. 

Dzięki temu rozmówca może zostać przekierowany na odpowiednie ścieżki, prowadzące do działu, który rozwiąże jego problem.

 


 

Przydatne artykuły:

Jak przygotować menu IVR?

Usługa IVR – co to jest i 7 korzyści z jej zastosowania

Menu głosowe IVR denerwuje klientów? Zmień to w 5 krokach

Kategorie

  • Baza wiedzy
  • Biznes
  • Case Study
  • e-commerce
  • Infografika
  • Marketing
  • News
  • Obsługa Klienta
  • Telemarketing

Najnowsze wpisy

  • Idealna obsługa klienta – 8 wskazówek i zasad
  • Dlaczego potrzebujesz platformy do wielokanałowej komunikacji biznesowej w swojej firmie? Poradnik dla branży produkcyjnej
  • Konsekwencje rosnącej liczby połączeń w call center i jak sobie z nimi poradzić
  • Spoofing rozmów telefonicznych – jak operatorzy telekomunikacyjni pomagają rządowi w walce z nim?
  • Optymalizacja procesów sprzedażowo-obsługowych w sklepie internetowym
  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż i Marketing
  • Kampanie telemarketingowe
  • Call/Contact Center
  • Dział Windykacji
  • Wirtualne biuro/recepcja
  • Telekonferencje
  • Wideokonferencje
  • Centrala telefoniczna
  • Kariera
  • Partnerzy

CALL CENTER / CONTACT CENTER

Focus Contact Center to program do obsługi contact center, zwanego potocznie call center. Integruje komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz email i czat.

OBSŁUGA KLIENTA

Focus Contact Center to profesjonalna infolinia dzięki rozwiązaniu Call Center w chmurze. Stanowi komunikację zintegrowana - połączenie funkcjonalności inbound (obsługa klienta) i outbound (sprzedaż).

Wdrożenia call center 

Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie.

Contact Center

Aplikacja do obsługi klienta - Focus Contact Center łączy telefon, mail, SMS, Live Chat w wielokanałową obsługę klienta. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta.

FOCUS TELECOM POLSKA

Działa w branży ICT od roku 2008. Specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych produktów i usług do obsługi call center i contact center. 

Przyjaźni środowisku.
Przyłącz się już dziś i zacznij z nami oszczędzać oraz chronić środowisko.
© 2008-2022, Focus Telecom Polska, Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Zbieramy cookies Więcej