IVR (ang. interactive voice response)

System  interaktywnej obsługi rozmówcy, umożliwiający  indywidualną zapowiedź głosową. 

Dzięki temu rozmówca może zostać przekierowany na odpowiednie ścieżki, prowadzące do działu, który rozwiąże jego problem.

 


 

Przydatne artykuły:

Jak przygotować menu IVR?

Usługa IVR – co to jest i 7 korzyści z jej zastosowania

Menu głosowe IVR denerwuje klientów? Zmień to w 5 krokach

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk