22 kwietnia zapraszamy na dwa ważne wydarzenia z obszaru business automation & communication. W Opolu opowiemy o strategiach wielokanałowej komunikacji z klientem, zaś w Warszawie o rozwiązaniach IT skutecznie wspierających sprzedaż.

Opole – „Lean, Agile IT”

Konferencja „LEAN, AGILE IT – wsparcie biznesu i produkcji, widziane oczyma praktyków” będzie największym wydarzeniem na Opolszczyźnie w ostatnim roku poświęconym rozwiązaniom IT dla biznesu. Prelegenci przedstawią konkretne przypadki zastosowań narzędzi IT w usprawnianiu procesów biznesowych i komunikacji z otoczeniem firmy. Zostaną poruszone kwestie nowoczesnej analizy danych, zarządzania procesem produkcji i zaopatrzenia, obsługi klienta, bezpieczeństwa danych w chmurze oraz zarządzania projektowego.

W środkowej części konferencji, o godz. 12:50, wystąpi Adam Nowakowski, Business Development Director Focus Telecom Polska z prezentacją na temat strategii wielokanałowej komunikacji z klientem. Głównymi elementami wystąpienia będą:

  • najpowszechniejsze problemy w obsłudze klienta i ich rozwiązania z obszaru business automation,
  • wykorzystanie chmury do utrzymania i analizy danych klientów,
  • świadczenie usług w modelu SaaS (Software as a Service)
  • systemy wspierające komunikację wewnątrz firmy.

Konferencja „Lean, Agile IT” odbędzie się w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu, przy ul. Wrocławskiej 158.

 

Warszawa – Kongres Sprzedaży

VII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się pod hasłem:  „Strategia,  rozwój, zespół”. Celem wydarzenia jest wspólne szukanie odpowiedzi na pytania o strategie sprzedażowe, technologie wspierające sprzedaż oraz zarządzanie zespołem handlowym. Kongres to dwa dni sesji plenarnych i eksperckich (21, 22 kwietnia) z udziałem gości z Polski i zagranicy.

Eksperci Focus Telecom Polska wystąpią w panelu „Najskuteczniejsze trendy i technologie – kanały komunikacji z klientem” (22 kwietnia, godz. 11:00). Michał Misiak, CTO oraz Tomasz Paprocki, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej opowiedzą o narzędziach business automation zwiększających skuteczność sprzedaży. Głównymi elementami wystąpienia będą:

  • trend 2015: automatyzacja procesów biznesowych,
  • wzrost efektywności kampanii sprzedażowych dzięki platformom contact center,
  • Unified communication – narzędzia wspierające gromadzenie danych o klientach,
  • integracja systemów wiedzy i komunikacji z klientem (CRM, systemy klasy marketing automation).

Kongres Sprzedaży odbędzie się w hotelu Radisson Blu Sobieski, przy Placu Zawiszy 1 w Warszawie.

Zapraszamy na wystąpienia naszych ekspertów!