Profesjonalne Contact Center, Biuro Obsługi, Infolinia w Administracji Publicznej

Kontakt z placówkami publicznymi to często nie lada wyzwanie. Ze względu na ilość telefonów oraz załatwianych w ten sposób spraw, komunikacja może być poniżej oczekiwań. Aby ułatwić kontakt zarówno jednej, jak i drugiej stronie, warto zautomatyzować komunikację i w obsługiwać zgłoszenia nie tylko szybciej, ale również lepiej.

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

Najważniejsze funkcje systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów
  • Transfery połączeń do innych użytkowników
  • Raportowanie

Efekty korzystania z infolinii

  • Usprawnienie i przyspieszenie obsługi
  • Poprawa jakości obsługi dzwoniących
  • Łatwy dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów
  • Wzrost liczby korzystających z infolinii z każdym miesiącem

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wdrożyła infolinię na platformie Focus Contact Center

W ramach usługi Focus Contact Center uruchomiona została „Informacja dla Obywatela” – sprzężona z centralną bazą wiedzy infolinia, obsługiwana przez wykwalifikowanych konsultantów w 34 urzędach administracji rządowej, tj. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministerstwach i urzędach wojewódzkich.

Korzyści z uruchomienia „Informacji da Obywatela”

Infolinia stała się centralnym źródłem wiedzy, dostępnym dla różnych urzędów, z łatwym dostępem dla obywateli.

System infolinii jest połączony z bazą wiedzy, do której konsultanci mają dostęp, więc wszelkie niezbędne materiały są łatwo dostępne. Jeśli jednak ktoś będzie chciał bardziej szczegółowe informacje, konsultanci mogą szybko przekierować do odpowiednich ministerstw/urzędów.