Zobacz video
Zamów demo

Program wspierający obsługę salonów samochodowych

Czy Twój salon odpowiada na zapytania?

Dużym problemem jest dodzwanialność do salonów samochodowych, a co za tym idzie – nieszczelny proces komunikacji. Brakuje automatyzacji procesu komunikacji z klientem, jasnego systemu raportowania, powiązania wykonywanych połączeń z systemem DMS.

Auto Świat sprawdził jak dilerzy samochowi odpowiadają na e-maile. Wysłano e-maile do wszystkich dilerów sprzedających nowe auta – w sumie 1348 chcąc otrzymać ofertę popularnego modelu danej marki. Aż jedna trzecia z w ogóle nie odpowiedziała*.

Podobnie wyglądają badania firm technologicznych dotyczące połaczeń telefonicznych – często nie ma kontaktu lub jest o wiele później niż miał być.

Rozwiązaniem jest program obsługujący komórkę call center – pozwala zachować porządek i monitorować każde połączenie, powiązać numer telefonu z historycznymi zgłoszeniami oraz informacjami o kliencie (integracja z systemami CRM lub wewnętrzny mini CRM dostępny w systemie), przedstawia jasne raporty dotyczące wydajności i skuteczności pracowników i wiele więcej. Znacznie ułatwia pracę i w rezultacie zwiększa sprzedaż oraz pozostawia dobre wrażenie na klientach.

*Źródło: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/jak-dilerzy-odpowiadaja-na-maile/zz483h#fp=as

telefon w omnichannel

Czy Twój salon odpowiada na zapytania?

Dużym problemem jest dodzwanialność do salonów samochodowych, a co za tym idzie – nieszczelny proces komunikacji. Brakuje automatyzacji procesu komunikacji z klientem, jasnego systemu raportowania, powiązania wykonywanych połączeń z systemem DMS.

Auto Świat sprawdził jak dilerzy samochowi odpowiadają na e-maile. Wysłano e-maile do wszystkich dilerów sprzedających nowe auta – w sumie 1348 chcąc otrzymać ofertę popularnego modelu danej marki. Aż jedna trzecia z w ogóle nie odpowiedziała*.

Podobnie wyglądają badania firm technologicznych dotyczące połaczeń telefonicznych – często nie ma kontaktu lub jest o wiele później niż miał być.

Rozwiązaniem jest program obsługujący komórkę call center – pozwala zachować całkowity porządek połączeń telefonicznych, powiązać numer telefonu z historycznymi zgłoszeniami oraz informacjami o kliencie (integracja z systemami CRM), przedstawia jasne raporty, wydajność i skuteczność pracowników i wiele więcej. Znacznie ułatwia pracę i w rezultacie zwiększa sprzedaż i pozostawia dobre wrażenie na klientach.

*Źródło: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/jak-dilerzy-odpowiadaja-na-maile/zz483h#fp=as

Opcje systemu przydatne dla salonów samochodowych

  • Klasyfikatory – w panelu naszego systemu bardzo łatwo można tworzyć różne opcje wyboru do zaznaczania przez agentów, informujące o etapie na jakim została zakończona rozmowa (przykładowo, jeśli po rozmowie ma zostać przygotowana umowa sprzedaży, agent może zaznaczyć klasyfikator „sprzedaż” i inne osoby mające dostęp do panelu od razu widzą rezultat). Klasyfikatory mogą być wprowadzane do systemu również przez agentów zewnętrznych (bezpanelowych), co jest znacznym ułatwieniem dla osób pracujących w terenie – taki agent dostaje połączenia, a klasyfikator może nadać zaraz po zalogowaniu się do systemu (nawet w samochodzie, jeśli ma ze sobą laptop). Dzięki temu proces komunikacji staje się szczelny, nic nie ginie.
  • Informacje o kliencie, raporty – wgląd do danych zawierających np. datę zakupu fotelika, datę ostatniego serwisu itp. – wyjdź na przeciw z odpowiednią ofertą dla danej osoby
  • Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie już straconych klientów, korzystając z automatycznych oddzwonień do osób, które rozłączyły się zanim połączenie zostało nawiązane.
  • Kolejki przelewowe – sprawdzają się w sytuacjach, gdy większa ilość osób dzwoni w tym samym momencie. Gdy klienci czekają zbyt długo, możesz przekierować połączenie do innych, odpowiednio przeszkolonych pracowników. Ponadto dzwoniący zostaną poinformowani, które miejsce w kolejce zajmują.
  • System zapowiedzi głosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej możesz pozostawić komunikat, który odsłucha każdy dzwoniący, bądź możesz wprowadzić funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoniący za pomocą klawiszy telefonu będą zaznaczać poszczególne opcje, co pozwoli przekierować bezpośrednio do odpowiedniego fachowca – szczególnie przydatne dla firm, w których jest więcej pracowników).
  • Focus SiteCall – osadzany na stronie widget, pozwalający na umówienie rozmowy z konsultantem na daną godzinę lub za określony z góry czas (np. 26 sekund,w miarę dostępności konsultantów)
sitecall - narzędzie lead generation

Pracujemy nad aplikacją mobilną, kontrolującą ruch telefoniczny, by agenci zewnętrzni mogli dodawać wszelkie adnotacje już przez telefon komórkowy. Niebawem więcej informacji.

Opcje systemu przydatne dla salonów samochodowych

Klasyfikatory – w panelu naszego systemu możemy tworzyć różne opcje wyboru do zaznaczania przez agentów, informujące o etapie na jakim została zakończona rozmowa (przykładowo, jeśli po rozmowie ma zostać przygotowana umowa sprzedaży, agent może zaznaczyć klasyfikator „sprzedaż” i inne osoby mające dostęp do panelu od razu widzą rezultat.

Klasyfikatory mogą być wprowadzane do systemu przez agentów zewnętrznych (bezpanelowych), co jest znacznym ułatwieniem dla osób pracujących w terenie – taki agent dostaje połączenia, a klasyfikator może nadac po zalogowaniu się do systemu (nawet na laptopie w samochodzie). Dzięki temu proces staje się szczelny, nic nie ginie.

Informacje o kliencie, raporty – wgląd do danych zawierających np. datę zakupu fotelika, serwisu itp. – wyjdź na przeciw z odpowiednią ofertą dla danej osoby

Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie już straconych klientów, korzystając z automatycznych oddzwonień do osób, które rozłączyły się zanim zostało nawiązane połączenie.

Kolejki przelewowe – sprawdzają się w sytuacjach, gdy większa ilość osób dzwoni w tym samym momencie. Gdy klienci czekają zbyt długo, przekierujesz połączenie do odpowiednio przeszkolonych pracowników. Ponadto dzwoniący zostaną poinformowani, które miejsce w kolejce zajmują.

System zapowiedzi głosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej możesz pozostawić komunikat, który odsłucha każdy dzwoniący, bądź możesz wprowadzić funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoniący za pomocą klawiszy telefonu będą zaznaczać poszczególne opcje, co pozwoli przekierować bezpośrednio do odpowiedniego fachowca – szczególnie przydatne dla firm, w których jest więcej pracowników).

Focus SiteCall – osadzany na stronie widget, pozwalający na umówienie rozmowy z konsultantem na daną godzinę lub za określony z góry czas (np. 26 sekund,w miarę dostępności konsultantów)

sitecall - narzędzie lead generation

Pracujemy nad aplikacją mobilną, kontrolującą ruch telefoniczny, by agenci zewnętrzni mogli dodawać wszelkie adnotacje już przez telefon komórkowy. Niebawem więcej informacji.

SMSowe przypomnienia dla klientów i ankiety satysfakcji

Uporządkuj pracę swoich pracowników i ułatw im spotkania z klientami. SMSy wysyłane na dzień przed umówionym spotkaniem są nieinwazyjną formą przypomnienia i ułatwiają komunikację – klient dostaje przypomnienie, wraz z miejscem i godziną i łatwiej mu dotrzeć na miejsce, może też odwołać ewentualną wizytę. Szybko, łatwo i bezproblemowo.

Ankiety dotyczące satysfakcji z obsługi podniosą jakość obsługi i dadzą jasny obraz oczekiwań klientów względem Twojego salonu, jak również oceny poszczególnych pracowników.

SMSowe przypomnienia dla klientów i ankiety satysfakcji

Uporządkuj pracę swoich pracowników i ułatw im spotkania z klientami. SMSy wysyłane na dzień przed umówionym spotkaniem sa nieinwazyjną formą przypomnienia i ułatwiają komunikację – klient dostaje przypomnienie, wraz z miejscem i godziną i łatwiej mu dotrzeć na miejsce, może też odwołać ewentualną wizytę. Szybko, łatwo i bezproblemowo.

Ankiety dotyczące satysfakcji z obsługi podniosą jakość obsługi i dadzą jasny obraz oczekiwań klientów względem Twojego salonu, jak również oceny poszczególnych pracowników.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?