Zobacz video
Zamów demo

PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z TELEMARKETINGU NAWET O 60%

Docieraj do większej liczby klientów. Korzystaj  inteligentnych rozwiązań, które automatycznie inicjują połączenia, eliminują numery nieaktywne i wykrywają pocztę głosową. Więcej zrealizowanych połączeń to wzrost liczby rozmów sprzedażowych. Wypróbuj program do telemarketingu Focus Contact Center.

PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z TELEMARKETINGU NAWET O 60%

Docieraj do większej liczby klientów. Korzystaj  inteligentnych rozwiązań, które automatycznie inicjują połączenia, eliminują numery nieaktywne i wykrywają pocztę głosową. Więcej zrealizowanych połączeń to wzrost liczby rozmów sprzedażowych. Wypróbuj program do telemarketingu Focus Contact Center.

 Praca telemarketerów jest

poniżej oczekiwań?

 Wyniki sprzedaży

nie zadowalają?

Działania telemarketingowe

są nieskuteczne?

Dołącz do grona zadowolonych klientów i popraw wyniki sprzedaży

 Praca telemarketerów jest

poniżej oczekiwań?

 Wyniki sprzedaży

nie zadowalają?

Działania telemarketingowe

są nieskuteczne?

Dołącz do grona zadowolonych klientów i popraw wyniki sprzedaży

logotyp eobuwie
mytravel_logo

Podstawowe funkcje systemu Focus Contact Center

Recall

System automatycznie oddzwania do zaplanowanych kontaktów

Predictive Dialing

Dostosowany do tempa pracy agentów tryb wybierania numerów, który sam określa najlepszy moment kolejnego połączenia

Voice Mail Detection

Wykrywanie przez system przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez ponoszenia kosztów i straty czasu pracy agentów

HLR

Sprawdzanie poprawności numerów w bazie HLR operatorów GSM i usuwanie z bazy tych, które są nieaktywne. Dotyczy to zarówno pojedynczych rekordów, jak i całych baz danych.

Dajemy sprawdzone rozwiązanie

Wykorzystuj lepiej bazę kontaktów dzięki narzędziom do prowadzenia wielu kampanii jednocześnie. Zwiększ efektywność przez nadawanie priorytetów kampaniom i kontaktom.

Przypisuj wyniki rozmów do automatycznego planowania dalszej komunikacji z klientem. Dzięki temu zadzwonisz dokładnie wtedy, gdy oczekuje tego klient i chętniej kupi on Twój produkt.

Dajemy sprawdzone rozwiązanie

Wykorzystuj lepiej bazę kontaktów dzięki narzędziom do prowadzenia wielu kampanii jednocześnie. Zwiększ efektywność przez nadawanie priorytetów kampaniom i kontaktom.

Przypisuj wyniki rozmów do automatycznego planowania dalszej komunikacji z klientem. Dzięki temu zadzwonisz dokładnie wtedy, gdy oczekuje tego klient i chętniej kupi on Twój produkt.

Śniadanie w chmurze dla e-handlu Focus Telecom Polska

Zwiększ sprzedaż o 60%

Niezależnie od tego czy dopiero planujesz budowę zaplecza do telemarketingu czy chcesz zwiększyć jego skuteczność, warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania.

Z aplikacją Focus Contact Center osiągniesz sukces dzięki nowoczesnej i sprawdzonej technologii. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Zwiększ sprzedaż o 60%

Niezależnie od tego czy dopiero planujesz budowę zaplecza do telemarketingu czy chcesz zwiększyć jego skuteczność, warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania.

Z aplikacją Focus Contact Center osiągniesz sukces dzięki nowoczesnej i sprawdzonej technologii. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?