Zobacz video
Zamów demo

PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY SPRZEDAŻ POŻYCZEK

Natychmiastowa obsługa zapytań od potencjalnych pożyczkobiorców. Infolinia „bez korków”. Skuteczna i optymalna kosztowo telesprzedaż pożyczek.

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Pozwól klientom dodzwonić się do Ciebie

Czy wiesz, ilu potencjalnym pożyczkobiorcom nie udaje się codziennie dodzwonić do Twojej firmy? Czy wiesz, ile przychodów tracisz w ten sposób w ciągu tygodnia, miesiąca i roku?

Dzięki odpowiedniej konfiguracji infolinii, średni czas oczekiwania na połączenie wyniesie nie więcej niż kilka sekund. A jeśli klient zrezygnuje z połączenia jeszcze szybciej? System sam automatycznie oddzwoni do niego.

Bezzwłocznie odpowiadaj na wszystkie zapytania

Klient, który zdecydował się wziąć pożyczkę wysyła zapytanie do Twojej firmy. Statystycznie, gdy nie otrzymuje odpowiedzi w ciągu 3 minut – wypadku maila, w ciągu kilkunastu sekund – w wypadku czatu, przechodzi na stronę firmy konkurencyjnej. Jeśli konkurencja udzieli odpowiedzi natychmiast – przejmuje „gotowego” klienta.

Wykorzystaj moduł ticketowania oraz funkcje kolejkowania i powiadomień, aby zapytania trafiały do obsługi przez właściwego konsultanta. Szybka odpowiedź to najlepszy sposób na skłonienie potencjalnego klienta do wzięcia pożyczki w Twojej firmie.

Prowadź skuteczną telesprzedaż

Przepis na efektywną telesprzedaż jest prosty:
sensowna baza + dobry skrypt + automatyzacja wszystkich działań, których nie musi realizować człowiek.
Program do pożyczek Focus Contact Center umożliwia łatwą konstrukcję skryptu przy użyciu skryptera oraz analizę efektywności i doskonalenie skryptu. Dzięki automatyzacji, konsultanci poświęcają czas wyłącznie na rozmowy z potencjalnymi pożyczkobiorcami. Nie tracą go na oczekiwanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne. Focus miniCRM ułatwia zarządzanie bazą kontaktów i zapewnia konsultantom łatwy dostęp do wszystkich zebranych informacji.

Contact center
Zrzut kranu przedstawiający panel Focus Contact Center

Personalizuj komunikację

Czego oczekuje klient, który drugi raz chce wziąć pożyczkę w Twojej firmie? Indywidualnego podejścia („Panie Grzegorzu”, „Pani Krystyno”), znajomości przez konsultanta jego danych, wiedzy o jego wcześniejszych kontaktach z firmą, a najlepiej obsługi przez tę samą osobę.

I jest to bardzo łatwe, gdy działy sprzedaży i obsługi wykorzystują platformę Focus Contact Center przy komunikacji z klientami.

WDROŻENIE FOCUS CONTACT CENTER W FIRMIE POŻYCZKOWEJ

Collection Link to firma zajmująca się sprzedażą pożyczek krótkoterminowych i ratalnych.  Wraz ze wzrostem grona klientów, firma zaczęła doświadczać „klęski urodzaju” – nie była w stanie sprawnie obsługiwać zapytań i w efekcie traciła potencjalnych pożyczkobiorców. Jednocześnie dużym obciążeniem stawały się wysokie koszty pracy telemarketerów, których skuteczność nie była zadowalająca.

 

Już w ciągu pierwszych trzech miesięcy po wdrożeniu systemu Focus Contact Center, firma Collection Link odnotowała znaczący wzrost liczby udzielonych pożyczek.

gubienie leadów

– konsultanci firmy nie byli w stanie szybko obsłużyć wszystkich zapytań. Potencjalni klienci mieli trudność z dodzwonieniem się do firmy. W efekcie część z nich przechodziła do konkurencji, a firma nawet nie wiedziała, jak wielka jest to grupa. Zapytania trafiające na skrzynkę mailową firmy były obsługiwane zbyt wolno i bez określonego porządku. Konsultanci nie mieli łatwego dostępu do bazy danych pożyczkobiorców, więc obsługa powracających klientów również nie była na wystarczającym poziomie.

 

niesatysfakcjonująca skuteczność telesprzedaży pożyczek

– konsultanci poświęcali większość swojego czasu na działania rutynowe i często nieefektywne, takie jak oczekiwanie na połączenie z potencjalnym klientem. Koszty pracy rosły, konsultanci czuli znużenie pracą, a skuteczność sprzedaży nie była zadowalająca.

Wdrożenie platformy Focus Contact Center

Wobec narastających trudności związanych z pozyskiwaniem pożyczkobiorców, firma Collection Link zdecydowała się na wykorzystanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientami. Od momentu wdrożenia Focus contact Center zarówno obsługa zgłoszeń, telesprzedaż, jak i zarządzanie konsultantami były realizowane na platformie.

W pracy telesprzedaży najbardziej przydatne są następujące narzędzia:

– programowane wybieranie numerów (predictive dialing),

– wykrywanie i przerywanie połączeń do poczt głosowych,

– automatyczne usuwanie z bazy numerów nieaktywnych (HLR),

– kalendarze kontaktów.

100% ewidencjonowanych leadów

– każde połączenie telefoniczne (nawet przerwane, zanim odebrał je pracownik) czy mail od klienta są od razu automatycznie rejestrowane w systemie. Firma ma pełną kontrolę nad zgłoszeniami od klientów obecnych i potencjalnych, dzięki czemu może doskonalić ich obsługę i żaden lead nie jest już „gubiony”.

29% więcej obsłużonych zgłoszeń

– szybsza i bardziej wydajna obsługa była efektem zastosowania odpowiednio dobranego zestawu narzędzi. Wśród nich znalazły się menu głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, mechanizm utrzymania relacji, centralna baza danych i automatyczne oddzwonienia do klientów, którzy przerwali próbę telefonowania do firmy.

40% wzrostu wydajności telesprzedaży

– telemarketerzy skoncentrowali swoje wysiłki na rozmowach z potencjalnymi klientami, ponieważ wszystkie działania, na które dotąd tracili większość czasu zostały zautomatyzowane. Dzięki temu liczba efektywnych kontaktów w ciągu dnia wzrosła o prawie 40%, a jednocześnie zostały obniżone koszty telekomunikacyjne.

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej