Zobacz video
Zamów demo

PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY SPRZEDAŻ POŻYCZEK

Natychmiastowa obsługa zapytań od potencjalnych pożyczkobiorców. Infolinia „bez korków”. Skuteczna i optymalna kosztowo telesprzedaż pożyczek.

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

PROGRAM ZWIĘKSZAJĄCY SPRZEDAŻ POŻYCZEK

Natychmiastowa obsługa zapytań od potencjalnych pożyczkobiorców. Infolinia „bez korków”. Skuteczna i optymalna kosztowo telesprzedaż pożyczek.

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Pozwól klientom dodzwonić się do Ciebie

Czy wiesz, ilu potencjalnym pożyczkobiorcom nie udaje się codziennie dodzwonić do Twojej firmy? Czy wiesz, ile przychodów tracisz w ten sposób w ciągu tygodnia, miesiąca i roku?

Dzięki odpowiedniej konfiguracji infolinii, średni czas oczekiwania na połączenie wyniesie nie więcej niż kilka sekund. A jeśli klient zrezygnuje z połączenia jeszcze szybciej? System sam automatycznie oddzwoni do niego.

Pozwól klientom dodzwonić się do Ciebie

Czy wiesz, ilu potencjalnym pożyczkobiorcom nie udaje się codziennie dodzwonić do Twojej firmy? Czy wiesz, ile przychodów tracisz w ten sposób w ciągu tygodnia, miesiąca i roku?

Dzięki odpowiedniej konfiguracji infolinii, średni czas oczekiwania na połączenie wyniesie nie więcej niż kilka sekund. A jeśli klient zrezygnuje z połączenia jeszcze szybciej? System sam automatycznie oddzwoni do niego.

Bezzwłocznie odpowiadaj na wszystkie zapytania

Klient, który zdecydował się wziąć pożyczkę wysyła zapytanie do Twojej firmy. Statystycznie, gdy nie otrzymuje odpowiedzi w ciągu 3 minut – wypadku maila, w ciągu kilkunastu sekund – w wypadku czatu, przechodzi na stronę firmy konkurencyjnej. Jeśli konkurencja udzieli odpowiedzi natychmiast – przejmuje „gotowego” klienta.

Wykorzystaj moduł ticketowania oraz funkcje kolejkowania i powiadomień, aby zapytania trafiały do obsługi przez właściwego konsultanta. Szybka odpowiedź to najlepszy sposób na skłonienie potencjalnego klienta do wzięcia pożyczki w Twojej firmie.

Bezzwłocznie odpowiadaj na wszystkie zapytania

Klient, który zdecydował się wziąć pożyczkę wysyła zapytanie do Twojej firmy. Statystycznie, gdy nie otrzymuje odpowiedzi w ciągu 3 minut – wypadku maila, w ciągu kilkunastu sekund – w wypadku czatu, przechodzi na stronę firmy konkurencyjnej. Jeśli konkurencja udzieli odpowiedzi natychmiast – przejmuje „gotowego” klienta.

Wykorzystaj moduł ticketowania oraz funkcje kolejkowania i powiadomień, aby zapytania trafiały do obsługi przez właściwego konsultanta. Szybka odpowiedź to najlepszy sposób na skłonienie potencjalnego klienta do wzięcia pożyczki w Twojej firmie.

Prowadź skuteczną telesprzedaż

Przepis na efektywną telesprzedaż jest prosty:
sensowna baza + dobry skrypt + automatyzacja wszystkich działań, których nie musi realizować człowiek.
Program do pożyczek Focus Contact Center umożliwia łatwą konstrukcję skryptu przy użyciu skryptera oraz analizę efektywności i doskonalenie skryptu. Dzięki automatyzacji, konsultanci poświęcają czas wyłącznie na rozmowy z potencjalnymi pożyczkobiorcami. Nie tracą go na oczekiwanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne. Focus miniCRM ułatwia zarządzanie bazą kontaktów i zapewnia konsultantom łatwy dostęp do wszystkich zebranych informacji.

Contact center

Prowadź skuteczną telesprzedaż

Przepis na efektywną telesprzedaż jest prosty:
sensowna baza + dobry skrypt + automatyzacja wszystkich działań, których nie musi realizować człowiek.
Program do pożyczek Focus Contact Center umożliwia łatwą konstrukcję skryptu przy użyciu skryptera oraz analizę efektywności i doskonalenie skryptu. Dzięki automatyzacji, konsultanci poświęcają czas wyłącznie na rozmowy z potencjalnymi pożyczkobiorcami. Nie tracą go na oczekiwanie na połączenie, dodzwanianie się do poczt głosowych czy na numery nieaktywne. Focus miniCRM ułatwia zarządzanie bazą kontaktów i zapewnia konsultantom łatwy dostęp do wszystkich zebranych informacji.

Zrzut kranu przedstawiający panel Focus Contact Center

Personalizuj komunikację

Czego oczekuje klient, który drugi raz chce wziąć pożyczkę w Twojej firmie? Indywidualnego podejścia („Panie Grzegorzu”, „Pani Krystyno”), znajomości przez konsultanta jego danych, wiedzy o jego wcześniejszych kontaktach z firmą, a najlepiej obsługi przez tę samą osobę.

I jest to bardzo łatwe, gdy działy sprzedaży i obsługi wykorzystują platformę Focus Contact Center przy komunikacji z klientami.

Personalizuj komunikację

Czego oczekuje klient, który drugi raz chce wziąć pożyczkę w Twojej firmie? Indywidualnego podejścia („Panie Grzegorzu”, „Pani Krystyno”), znajomości przez konsultanta jego danych, wiedzy o jego wcześniejszych kontaktach z firmą, a najlepiej obsługi przez tę samą osobę.

I jest to bardzo łatwe, gdy działy sprzedaży i obsługi wykorzystują platformę Focus Contact Center przy komunikacji z klientami.

WDROŻENIE FOCUS CONTACT CENTER W FIRMIE POŻYCZKOWEJ

Collection Link to firma zajmująca się sprzedażą pożyczek krótkoterminowych i ratalnych.  Wraz ze wzrostem grona klientów, firma zaczęła doświadczać „klęski urodzaju” – nie była w stanie sprawnie obsługiwać zapytań i w efekcie traciła potencjalnych pożyczkobiorców. Jednocześnie dużym obciążeniem stawały się wysokie koszty pracy telemarketerów, których skuteczność nie była zadowalająca.

 

Już w ciągu pierwszych trzech miesięcy po wdrożeniu systemu Focus Contact Center, firma Collection Link odnotowała znaczący wzrost liczby udzielonych pożyczek.

gubienie leadów

– konsultanci firmy nie byli w stanie szybko obsłużyć wszystkich zapytań. Potencjalni klienci mieli trudność z dodzwonieniem się do firmy. W efekcie część z nich przechodziła do konkurencji, a firma nawet nie wiedziała, jak wielka jest to grupa. Zapytania trafiające na skrzynkę mailową firmy były obsługiwane zbyt wolno i bez określonego porządku. Konsultanci nie mieli łatwego dostępu do bazy danych pożyczkobiorców, więc obsługa powracających klientów również nie była na wystarczającym poziomie.

 

niesatysfakcjonująca skuteczność telesprzedaży pożyczek

– konsultanci poświęcali większość swojego czasu na działania rutynowe i często nieefektywne, takie jak oczekiwanie na połączenie z potencjalnym klientem. Koszty pracy rosły, konsultanci czuli znużenie pracą, a skuteczność sprzedaży nie była zadowalająca.

Wdrożenie platformy Focus Contact Center

Wobec narastających trudności związanych z pozyskiwaniem pożyczkobiorców, firma Collection Link zdecydowała się na wykorzystanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientami. Od momentu wdrożenia Focus contact Center zarówno obsługa zgłoszeń, telesprzedaż, jak i zarządzanie konsultantami były realizowane na platformie.

W pracy telesprzedaży najbardziej przydatne są następujące narzędzia:

– programowane wybieranie numerów (predictive dialing),

– wykrywanie i przerywanie połączeń do poczt głosowych,

– automatyczne usuwanie z bazy numerów nieaktywnych (HLR),

– kalendarze kontaktów.

100% ewidencjonowanych leadów

– każde połączenie telefoniczne (nawet przerwane, zanim odebrał je pracownik) czy mail od klienta są od razu automatycznie rejestrowane w systemie. Firma ma pełną kontrolę nad zgłoszeniami od klientów obecnych i potencjalnych, dzięki czemu może doskonalić ich obsługę i żaden lead nie jest już „gubiony”.

29% więcej obsłużonych zgłoszeń

– szybsza i bardziej wydajna obsługa była efektem zastosowania odpowiednio dobranego zestawu narzędzi. Wśród nich znalazły się menu głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, mechanizm utrzymania relacji, centralna baza danych i automatyczne oddzwonienia do klientów, którzy przerwali próbę telefonowania do firmy.

40% wzrostu wydajności telesprzedaży

– telemarketerzy skoncentrowali swoje wysiłki na rozmowach z potencjalnymi klientami, ponieważ wszystkie działania, na które dotąd tracili większość czasu zostały zautomatyzowane. Dzięki temu liczba efektywnych kontaktów w ciągu dnia wzrosła o prawie 40%, a jednocześnie zostały obniżone koszty telekomunikacyjne.

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?