Zobacz video
Zamów demo

OPROGRAMOWANIE DLA TURYSTYKI

Prosty sposób na usprawnienie obsługi klientów biur podróży i hoteli. Wyprzedź konkurencję!

Nieustanny kontakt z klientem i szybkość odpowiedzi to priorytety w branży turystycznej. Całą komunikację, potwierdzenie czy odwołanie rezerwacji można bardzo łatwo usprawnić wykorzystując nasz program dla hoteli i biur podróży. Wypróbuj darmową wersję i oceń korzyści.

hotele i turystyka

OPROGRAMOWANIE DLA TURYSTYKI

Prosty sposób na usprawnienie obsługi klientów biur podróży i hoteli. Wyprzedź konkurencję!

Nieustanny kontakt z klientem i szybkość odpowiedzi to priorytety w branży turystycznej. Całą komunikację, potwierdzenie czy odwołanie rezerwacji można bardzo łatwo usprawnić wykorzystując nasz program dla hoteli i biur podróży. Wypróbuj darmową wersję i oceń korzyści.

Zaufali nam

Zaufali nam

mytravel_logo
neckermann logotyp

Program dla biur podróży, który pilnuje oddzwonień zamiast Ciebie

Czy wiesz ilu klientów tracą dziennie biura podróży dzwoniąc do nich o nieodpowiednich porach? Na pewno z naszą platformą się tego nie dowiesz, ponieważ to system zadba o to, który pracownik i o której godzinie zadzwoni do klienta. Ponadto zapamiętuje się historia całej obsługi, typ problemu i ewentualne rozwiązanie, a także z którą osobą klient rozmawiał już wcześniej.

program dla hotelarstwa

Program dla biur podróży, który pilnuje oddzwonień zamiast Ciebie

Czy wiesz ilu klientów tracą dziennie biura podróży dzwoniąc do nich o nieodpowiednich porach? Na pewno z naszą platformą się tego nie dowiesz, ponieważ to system zadba o to, który pracownik i o której godzinie zadzwoni do klienta. Ponadto zapamiętuje się historia całej obsługi, typ problemu i ewentualne rozwiązanie, a także z którą osobą klient rozmawiał już wcześniej.

program dla hotelarstwa

Z myślą o biurach podróży powstał również nowy produkt – Focus SiteCall. Jego działanie jest proste i bardzo skuteczne – odwiedzający stwonę widzi ruchomy widget (słuchaweczkę zachęcającą do klienięcia), po wciśnięciu którego pojawia się pop-up zachęcający do zamówienia rozmowy bezpośrednio lub w późniejszym terminie. System łączy z dostępnym konsultantem w wyznaczonym czasie.

Jeden z naszych klientów z branży turystycznej po uruchomieniu SiteCalla otrzymał 770 zamówionych rozmów w niecałe 3 tygodnie. Czy Twoja firma jest w stanie obsłużyć tyle połączeń?

sitecall - narzędzie lead generation

Z myślą o biurach podróży powstał również nowy produkt – Focus SiteCall. Jego działanie jest proste i bardzo skuteczne – odwiedzający stwonę widzi ruchomy widget (słuchaweczkę zachęcającą do klienięcia), po wciśnięciu którego pojawia się pop-up zachęcający do zamówienia rozmowy bezpośrednio lub w późniejszym terminie. System łączy z dostępnym konsultantem w wyznaczonym czasie.

Jeden z naszych klientów z branży turystycznej po uruchomieniu SiteCalla otrzymał 770 zamówionych rozmów w niecałe 3 tygodnie. Czy Twoja firma jest w stanie obsłużyć tyle połączeń?

sitecall - narzędzie lead generation

wakacje

Skrypter pomoże w prowadzeniu rozmowy z klientem i argumentowaniu

Klienci lubią zadawać mnóstwo pytań, a pracownikom czasami brakuje dobrych argumentów lub nie mają pod ręką informacji o danym kliencie, np. z kim rozmawiał, z czego już skorzystał, jaki problem chciał rozwiązań.

Z pomocą przyjdzie skrypter, który nie tylko pomoże prowadzić rozmowę i dobierać najlepsze argumenty, lecz również zbierze najnowsze dane o kliencie i doda je do tych informacji, które już istnieją.

Skrypter pomoże w prowadzeniu rozmowy z klientem i argumentowaniu

Klienci lubią zadawać mnóstwo pytań, a pracownikom czasami brakuje dobrych argumentów lub nie mają pod ręką informacji o danym kliencie, np. z kim rozmawiał, z czego już skorzystał, jaki problem chciał rozwiązań.

Z pomocą przyjdzie skrypter, który nie tylko pomoże prowadzić rozmowę i dobierać najlepsze argumenty, lecz również zbierze najnowsze dane o kliencie i doda je do tych informacji, które już istnieją.

wakacje

Sprawnie obsłużony klient to zadowolony klient, który pozostawi w sieci pozytywną opinię

Większość klientów biur podróży poszukuje opinii w Internecie, dotyczy to również samych hoteli. Jeśli ich obsługa oraz rozwiązanie problemu będą sprawne i możliwie szybkie, na pewno pozostawią pozytywny wpis na temat Twojej firmy. W ten sposób pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz lojalność wśród tych, którzy już skorzystali z usług.

zadowoleni klienci hotelu

Sprawnie obsłużony klient to zadowolony klient, który pozostawi w sieci pozytywną opinię

Większość klientów biur podróży poszukuje opinii w Internecie, dotyczy to również samych hoteli. Jeśli ich obsługa oraz rozwiązanie problemu będą sprawne i możliwie szybkie, na pewno pozostawią pozytywny wpis na temat Twojej firmy. W ten sposób pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz lojalność wśród tych, którzy już skorzystali z usług.

zadowoleni klienci hotelu

Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Skorzystaj z naszego

doświadczenia!

Oferujemy Ci bezpłatną konsultację z naszymi ekspertami.
Wystarczy wypełnić poniższy formularz.

Pytania?

.

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?