Zobacz video
Zamów demo

Nie trać klientów w swoim serwisie samochodowym przez nieodebrane połączenia

Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojego serwisu, prawdopodobnie zadzwoni do innego i od razu umówi się na wizytę. Nie douszczaj do takiej sytuacji i nie trać klientów!

oprogramowanie dla warsztatu samochodowego

Stać Cię na tracenie klientów?

Jeśli prowadzisz serwis samochodowy, dobrze wiesz, jak dla Twoich klientów ważny jest czas. Zamiast próbować dodzwonić się na ciągle zajęty numer, wielu klientów zadzwoni do innego warsztatu i tam umówi wizytę.

Możesz temu zapobiec dzięki wykorzystaniu platformy od Focus Telecom. Podczas gdy Ty będziesz rozmawiać z wyjątkowo dociekliwym klientem, ktoś inny wcale nie musi odkładać słuchawki. Wystarczy, że skorzystasz z funkcjonalności podnoszących dodzwanialność.

naprawa samochodu
pracownicy warsztatu samochodowego
  • Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie już straconych klientów, korzystając z automatycznych oddzwonień do osób, które rozłączyły się zanim zostało nawiązane połączenie.
  • Kolejki przelewowe – sprawdzają się sytuacjach, gdy większa ilość osób dzwoni w tym samym momencie. Gdy klienci czekają zbyt długo, przekierujesz połączenie do odpowiednio przeszkolonych pracowników. Ponadto dzwoniący zostaną poinformowani, które miejsce w kolejce zajmują.
  • System zapowiedzi głosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej możesz pozostawić komunikat, który odsłucha każdy dzwoniący, bądź możesz wprowadzić funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoniący za pomocą klawiszy telefonu będą zaznaczać poszczególne opcje, co pozwoli przekierować bezpośrednio do odpowiedniego fachowca – szczególnie przydatne dla firm, w których jest więcej pracowników).

Monitoruj informacje o poprzednich naprawach i wykorzystuj je

Wyobraź sobie, że masz w system, w którym znajdują się informacje o każdym Twoim kliencie – co i kiedy wymieniał oraz jaki ma model samochodu. Taką wiedzę można bardzo łatwo przełożyć na pieniądze – wystarczy zamienić ją na określenie tego, jakiej wymiany mogą potrzebować aktualnie i przedstawić im swoja ofertę (dokładnie w tym czasie, w którym będą tego potrzebować).

program dla serwisów samochodowych
warsztat samochodowy - naprawa

Utwórz jedno centrum bazy danych

System od Focus Telecom można bardzo łatwo połączyć z własnym systemem CRM. Wszystkie ważne informacje mogą od teraz w jednym miejscu – dane o klientach, daty ostatnich kontaktów z nimi, kalendarz oraz dostępność serwisantów i wiele więcej.

System od Focus Telecom zapewnia również

Polski support

Maksymalną dostępność usługi*

*niedostepność jedynie przez 3 minuty/rok

Wszystko w jednym narzędziu

Nie potrzebujesz kilku centrali, administratorów czy umów z innymi dostawcami

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej