Zobacz video
Zamów demo

Oprogramowanie ułatwiające obsługę salonów meblowych

Łatwe zarządzanie sprzedażą, reklamacjami, ułatwienie procesów logistycznych, łatwa komunikacja między oddziałami Twojego salonu meblowego. Sprawdź zastosowanie w swojej firmie!

branża meblarska

Oprogramowanie ułatwiające obsługę salonów meblowych

branża meblarska

Łatwe zarządzanie sprzedażą, reklamacjami, ułatwienie procesów logistycznych, łatwa komunikacja między oddziałami Twojego salonu meblowego. Sprawdź zastosowanie w swojej firmie!

Nie trać już żadnego połączenia

Do salonów meblarskich dzwoni się w różnych sprawach – od pytań o produkt, przez szczegóły reklamacji, po zamówienia, sprawdzanie stanu magazynu, a nawet by zapytać, w jakich godzinach salon jest otwarty.

Jeśli kilku klientów dzwoni jednocześnie, blokuje możliwość połączenia pozostałym. Z pomocą przychodzi wówczas kolejkowanie połączeń – funkcja, która ustala priorytetowość połączeń, a także informuje klienta o zajmowanym przez niego miejscu w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania na połączenie. Przekierowuje też rozmówcę od razu do odpowiedniej osoby.

salon meblowy

Nie trać już żadnego połączenia

Do salonów meblarskich dzwoni się w różnych sprawach – od pytań o produkt, przez szczegóły reklamacji, po zamówienia, sprawdzanie stanu magazynu, a nawet by zapytać, w jakich godzinach salon jest otwarty.

Jeśli kilku klientów dzwoni jednocześnie, blokuje możliwość połączenia pozostałym. Z pomocą przychodzi wówczas kolejkowanie połączeń – funkcja, która ustala priorytetowość połączeń, a także informuje klienta o zajmowanym przez niego miejscu w kolejce i szacunkowym czasie oczekiwania na połączenie. Przekierowuje też rozmówcę od razu do odpowiedniej osoby.

Uproszczony proces składania i weryfikacji zamówień, reklamacji

Jeśli prowadzisz salon meblowy to na pewno dobrze wiesz, jak dużym problemem są błędne zamówienia. Zamiast narażać się na duże koszty (pakowanie, transport) oraz niezadowolenie klienta, wykorzystaj funkcje naszego systemu.

Funkcja IVR to rozwiązanie pozwalające przeprowadzić interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję wykorzystać na różne sposoby: zarówno do składania nowych zamówień, zgłaszania reklamacji, jak również do wszelkich zmian w zamówieniach czy miejscach dostawy – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybór kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci mogą zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie, a także poczekać na połączenie z osobą zajmującą się reklamacjami. Automatyzacja obsługi oraz program do reklamacji to szybkość i wygoda.

transport w branży meblarskiej

Uproszczony proces składania i weryfikacji zamówień, reklamacji

Jeśli prowadzisz salon meblowy to na pewno dobrze wiesz, jak dużym problemem są błędne zamówienia. Zamiast narażać się na duże koszty (pakowanie, transport) oraz niezadowolenie klienta, wykorzystaj funkcje naszego systemu.

Funkcja IVR to rozwiązanie pozwalające przeprowadzić interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję wykorzystać na różne sposoby: zarówno do składania nowych zamówień, zgłaszania reklamacji, jak również do wszelkich zmian w zamówieniach czy miejscach dostawy – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybór kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci mogą zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie, a także poczekać na połączenie z osobą zajmującą się reklamacjami. Automatyzacja obsługi to szybkość i wygoda.

Zbieraj informacje o klientach

Gromadzenie informacji o klientach, ich zamówieniach, złożonych reklamacjach, powinno być ważnym elementem, którego nie należy pomijać.

Twój salon meblarski oferuje wiele komplementarnych produktów dla Twojego klienta, warto mieć w jednym miejscu informacje, co już posiada, jak również to, kiedy mija gwarancja zakupionych przez niego artykułów – jest to bardzo przydatna informacja, zwłaszcza gdy dajesz możliwość przedłużenia gwarancji.

Zbieraj informacje o klientach

Gromadzenie informacji o klientach, ich zamówieniach, złożonych reklamacjach, powinno być ważnym elementem, którego nie należy pomijać.

Twój salon meblarski oferuje wiele komplementarnych produktów dla Twojego klienta, warto mieć w jednym miejscu informacje, co już posiada, jak również to, kiedy mija gwarancja zakupionych przez niego artykułów – jest to bardzo przydatna informacja, zwłaszcza gdy dajesz możliwość przedłużenia gwarancji.

W jaki sposób Twój salon meblarski skorzysta na naszym systemie?

Jedna książka telefoniczna

Skrócone numery telefonu wewnątrz firmy

Przypisanie danych do zindentyfikowanych kontaków

Duża wiedza o klientach i historii ich zamówień

Zapowiedzi głosowe

Szybka obsługa klientów przez telefon

Formularze ułatwiające zamówienia klientów

Możliwość zmiany konfiguracji IVR w dowolnej chwili

Archiwizacja połączeń oraz maili – pomocna w przypadku problemów z zamówieniem lub płatnością

Badanie zadowolenia klientów

Łatwe zarządzanie pracownikami oraz monitoring ich pracy

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?